انکر تکست متنی میباشد که لینکی به آن داده گردیده و قابل کلیک طراحی سایت در مشهد بوسیله استفاده کننده میباشد. ساخت سایت طهران به seo و seo تارنما اهمیت ویژه ای میدهد و از طریق انکر تکست در seo وبسایت به کارگیری می نماید به این دلیل که در درجه بندی موتور های کاوشگر تاثیر به سزایی دارااست. انکر تکست ها که اکثر وقت ها به طور هایپر لینک و پیوند در بخشی از متن وجود دارا هستند استفاده کننده را به شیت ای دیگر از طراحی وب و تبلیغ در گوگل هدایت می نمایند و عمدتا به عبارتی کلیدواژه ها می‌باشند که نشانی ورقه ای دیگر به آن لینک و پیوند گردیده‌است. در‌صورتی‌که از اانکر تکست به صدق در ساخت سایت استعمال شود تاثیر مثبتی در رنک طراحی وب خواهد داشت.

 
 
نکات اساسی انکرتکست در سئو ساخت سایت
هنگام پیوند دادن به متن و تولید انکر تکست اعتنا داشته باشید که محتوای لینکی که ارائه می دهید با متن و یا این که عبارت کلیدی دارای ربط باشد به این دلیل‌که در مرتبه بندی ساخت سایت شما موثرتر میباشد. البته نباید فراموش نمایید که زیاده روی درین عمل موجب اخذ سود معکوس گردد و در شایسته ترین موقعیت زحماتتان بی فیض خواهد ماند. علاوه بر این به لینک و پیوند های خویش را از وبسایت های چیره و کار کشته و دارای اعتبار اخذ فرمائید و پیوند به چنگ آوردن از طراحی وب های اسپم و یا این که طراحی وب سایت هایی که مربوط به حوزه ی کار شما وجود ندارد اثر منفی روی رنکینگ کمپانی طراحی وب شما دارااست.
همینطور به کارگیری بیشتراز حد کلید کلمه و واژه ها در انکر تکست تاثیر منفی در سئو وبسایت داراست به دلیل آن که ربات های گوگل اینگونه تصور می نمایند که فقط هدفتان کلیدواژه ها می باشند بدین ترتیب برای رفع این خلل می‌توانید می‌توانید از کلیدواژه های زمانبر خیس به کار گیری نمائید تا هم کلیدواژه هایتان را تکرار کرده باشید هم گوگل تصور نکند که هدفتان صرفا کلیدواژه ها بوده میباشد و در مرحله انتها همواره انکر تکست های خویش را محاسبه فرمایید.