اینجانب آزادی مراد ام از مذاکره عالی جاستین موزل برای طراحی سایت در مشهد گفتگو مراد باشم تا به ذهن ایده پرداز وی رسد. جاستین موزل چه کسی است یک طراح و تصویرگر طراحی وب که حالا به همدم همسر دخترش و یک پاپیلون فوق العاده مبهوت در اورلاندو فلوریدا معاش می نماید. به وی اذن خواهم اعطا کرد که او‌را پاره ای بهتر معرفی کنم تا با وی عمیق خیس آشنا شویم داشبورد در ساخت سایت اینجانب کتاب های امداد متعددی می‌خوانم ، قهوه متعددی می‌نوشم و هر از گهگاه یک گالری خوب یا این که بوربن را خاطر میکنم.

اینجانب اکنون تحت عنوان رئیس هنری در دانشگاه کد جهت طراحی وب سایت عمل می‌کنم جایی که با تیمی از اشخاص تیزهوش خیس از اینجانب فعالیت می‌کنم فعالیت ساخت سایت به خیر و خوبی اعمال می‌گردد و تا‌زمانی‌که آهسته حرف نمایند. چه چیزی شمارا به تصویرگری و طراحی وب عشق مند نموده است اینجانب مدام به شغل های خلق کننده عشق مند بوده ام و سالهای ابتدایی معاش خویش را صرف جستجو درباره ی چگونگی کامل شدن آن میکردم. اینجانب بازه فرصت متعددی را در تئاتر ، موسیقی و ساخت‌و‌ساز فیلم سپرده گذاری کردم.
 
 
قالب نشانی اینترنتی در طراحی وب سایت
با کارت پستال می‌توانید قالب های نشانی اینترنتی را فارغ از هیچ سیرتکامل مهارت اپ نویسی بصورت آنلاین در طراحی وب ساخت و ساز و دستکاری نمائید مشتمل بر بیش تر از مؤلفه برای یاری به شما در ساخت الگوهای آدرس اینترنتی سفارشی سریعتر از قبلی میباشد. فعلا به طور بدون‌پول آزمون نمایید در یک مدت یک روزنامه محلی برای کارآموزی به اینجانب رسید. کارآموزی که اینجانب برای آن خیلی صلاحیت نداشتم. قصه کوتاه نقطه پایان یافت که یکی‌از قطعی ترین تکان های ماهر برای اینجانب جهت ساخت سایت بود.
در حالی که خاموش با ورژن بوت فتوشاپ بازی میکردم اینجانب حقیقتاً هیچ گاه انتظار نداشتم که از آن جهت ساخت سایت استعمال کنم. بیشتر وقت ها ساخت‌و‌ساز یک پوستر فیلم های جعلی یا این که ساخت و ساز قصه تصویری از داستانهای کوچک خودم برای اینجانب خروجی بود. به جهت این حقیقت میباشد که اینجانب تماماً تصور نمی کردم که چه کاری در طراحی وب سایت اجرا می دهم. طرز توسعه و گسترش مدل در طراحی وب سایت اینجانب بایستی امیدوار باشم که بعضا از انعطاف پذیری در آنچه اینجانب تحت عنوان مدل خودم تعریف‌و‌تمجید میکنم وجود داراست.