در نوشته ی علمی های قبل به عواملی که منجر پباده سازی بد طراحی سایت در مشهد میشد اشاره کردیم دیدم که محتوای نامناسب و صفحات اولیه ساخت سایت از کارداران اصلی و تاثیر گذار برای ساخت وب سایت به حساب آورده می شود که کوتاهی در ساخت‌و‌ساز انها ممکن میباشد نتیجه ها مخربی را به توشه اورد گرچه براورد ترازو ظریف این اثرات مخرب قابل اندازه گیری وجود ندارد البته می اقتدار با اشاره به نکاتی خاص و اعتنا به انها این اثرات زیانبار را تا حد متعددی در طراحی وب کاهش اعطا کرد اکنون می‌خواهیم بدین نکته اشاره کنیم که چه طور این عامل ها سبب جراحت وصال به بیزنس شما شود. ساخت سایت واکنشگرا به چه معناست که از نو ترین مقاله‌ها تارنما نونگار پردازش میباشد را نیز مطالعه کنید.

 
 
چگونگی جراحت به بیزنس از روش پباده سازی بد وبسایت :
1. قرارنگرفتن در رویت کرد یوزرها : در حالتی که کابران متوجه شوند که بروزرسانی طراحی وب یا این که پباده سازی نرم افزار شما برای دوران ها قبلی میباشد ممکن میباشد بدین تاءمل نمایند که کسب و کاربرایتان اهمیت ندارد و به آن اعتنا نمیکنید همینطور با عدم بروزرسانی درجه های خیر در گوگل به دست نمی اورید و این برای سئو تارنما شما هم خطرناک میباشد.
2. از در میان رفتن متکی بودن یوزرها : در حالتی‌که کمپانی طراحی وب شما به سیرتکامل ایست که پیام تجارت شما به نیکی منتقل نمی‌شود یا این که کارداران غیر دارای ارتباط در ان زیاد میباشد مطمئن باشید به زودی تعداد متعددی از یوزرها خویش را از دست خواهید اعطا کرد.
3. کاهش درامد : درصورتی که طراحی وب سایت شما بدیهی و استفاده کننده پسند نباشد استفاده کننده با گاز وبسایت شما‌را شکاف خواهد کرد و به سراغ رقبا خواهد رفت پس ساخت وب سایت نامناسب سبب ساز منفعت رسانی به رقبا و کاهش درامد شما گردد.