مانند داستانهایی ساخت وب سایت که صرفا برای زمان طراحی سایت در مشهد معینی وجود دارا هستند ، به صورت جدیدی از تبدیل گردیده اند از‌آنجا‌که آن‌ها اکثراً اکنون ایفا می گردند و نادر کیفیت می‌باشند و نیازی به بازنویسی ندارند این نوار را برای اشخاصی که مدام می خواستند شخصیت های ویدیویی ساخت وب سایت باشند کاهش داده اند در صورتی‌که مخاطب اینستاگرام یا این که اسنپ چت می‌باشید احتمالاً متوجه گردیده اید که بعضا از دوستانتان شخصیت های ویدئویی آماتور گردیده اند داستانهای زودگذ روایت های زودگذر کمپانی طراحی وب سایت میباشد.

از روش موادسازنده ساخت وب سایت خوا‌هیم روئت کرد که‌این مدل کلیپ همچنان پررنگ می گردد چون سیستم برهان هایی مانند و حتی روایت های زودگذر را معرفی می نمایند. مشابه به پادکست ها ، یکی دلایلی که‌این سیستم ادله هیجان انگیز میباشد این میباشد که عموم تماشا می نمایند و نمی‌خواهند بیش تر از حد از آنچه می‌بینند و کیفیت گزینه نظرشان ترجیح میدهند. این بدان مفهوم میباشد که ما حتی میتوانیم چیزهایی ساخت سایت را تبلیغ کنیم که درین جریان از کلیپ تبلیغ می‌شوند.
 
 
محتوای ساخت وب سایت
پادکست های طراحی وب سایت این نوع از مدل های تبلیغاتی در میان جایگاه را به طور کاملً با توفیق ایفا داده اند. آنان معمولاً به وسیله اجرا کننده اکران طراحی وب داده میگردند و گه گاه میتوانند به طور زنده برای ضبط و بی صدا کردن دکمه رمز دکمه بکشند. آنان به‌این برهان فعالیت می نمایند که با این نوع محتوا مبنی بر شخصیت بیشتر بینندگان یا این که شنوندگان سئو تارنما آنجا می‌باشند چون رابطه مستقیمی با اجرا کننده یا این که شخصیت دارا‌هستند دیدن یا این که شنیدن آن‌ها سفارش می نماید.
محصولی حقیقتاً مؤثر ساخت سایت باشد از‌آن‌جا‌که تبلیغ کنندگان در ادامه سپرده گذاری بیشتر درین مدل از تبلیغات می‌باشند انتظار دارا هستند که ادامه روایت های زودگذر ادامه یابد سیستم دلیل های بیشتر با بعدها ویدئویی بیشتر با معرفی بیشتر سیستم استدلال های ویدیویی پیکربندی ساخت سایت برگزیده ای برای بعدها فیلم ، خواه فیلم شما در قالب مربع افقی یا این که عمودی باشد بسط مییابد با استعمال از اسنپ چت و اینستاگرام استوری فیلم عمودی محبوبیت طراحی وب سایت داشته باشد.