اولی چیزی که برای پباده سازی یک وب سایت طراحی سایت در مشهد فروشگاهی به آن نیاز دارید، هاست و دامنه میباشد. هاست به عبارتی فضایی میباشد که میخواهید تارنما خویش را در آن میزبانی نمایید؛ در واقع هاست را می قدرت نوعی دور و بر برای میزبانی فایلها و ساخت‌و‌ساز رابطه یوزرها اینترنتی با وبسایت در حیث گرفت. معمولاً هاست را بر پایه ی وسعت فولدر ها می بایست تهیه و تنظیم فرمایید که در شرایطی‌که تعداد تولیدات و تصاویر وب سایت شما زیاد میباشد، می بایست هاست بیشتری تنظیم نمائید ولی در‌صورتی‌که فروشگاه آنلاین شما جدید احداث میباشد، میتوانید با کمتر از 5 گیگ هاست استارت فرمایید. ما یحتاج میباشد بدانید که هاست به راحتی قابل ارتقا میباشد و برای ارتقاء وسعت یا این که پهنای باند آن، صرفا کافی میباشد هزینه آن را پرداخت نمایید تا هاستینگ شما آن را در کمتر از یک دقیقه ارتقا دهد.
 
قضیه اصلی دیگر هنگام فعال سازی فروشگاه آنلاین، دامنه میباشد! دامنه ها پسوند های مختلفی دارا هستند و هرکدام از آنان، هزینه خاص خویش را از شما اخذ می نمایند. اینک ارزان ترین دامنه IR میباشد . همینطور دامنه دات کام دوستداشتنی ترین دامنه فی مابین یوزرها میباشد که با اعتنا به وضعیت ارزی، مبلغ تصویب و تمدید آن متغیر میباشد. سفارش می‌کنیم در حالتی‌که دامنه IR و COM برای اسم فروشگاه آنلاین شما قابل تصویب میباشد، هر دوی آنها‌را تصویب نمایید تا در آینده با ایراد مواجه نشوید.
 
 
 
·         نوع سیستم رئیس فروشگاه آنلاین
فاکتور دوم که تاثیر متعددی در هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی دارااست، تعیین نوع سیستم رئیس میباشد. شما می‌توانید از سیستم رئیس منحصر یا این که فراهم به کار گیری فرمایید که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند. در وضعیت کلی 3 نوع سیستم رئیس فروشگاه آنلاین در دسترس شما میباشد که می‌توانید با به کار گیری از آن فروشگاه آنلاین خویش را فعال سازی فرمایید: