همگی ما به طریقی ، یکبار یا این که به دفعات زیاد ناکامی خورده ایم، طراحی سایت در مشهد شما در اکنون عمل بر روی یک پروژه می باشید و اساسی وجود ندارد که برای ایفا یک پروژه چقدر کوشش می‌کنید . در هر شکل شما نمی توانید آن فعالیت را به صدق اجرا دهید . خوب بارها این مورد برای کلیه ما پیش آمده میباشد . رنگ ها خطا تعیین گردیده اند ، نوع ها انتخابی نامناسب بوده اند ، یا این که مخلوط کلی زشت گردیده بود . این نمونه ها صرفا مقدار یه خرده از اتفاقاهای بوده که مطلقا برای شما افتاده و شما آن را تحت عنوان ناکامی به اکانت آورده اید . اما کلیه ، بعضی وقتها شغل های لوکسی در درون پوشه های خویش که در درایوهای کامپیوتری مخفی کرده  ، دارا‌هستند که دیده هیچ کسی به آنان نیفتاده میباشد . 
 
ولی چه اتفاقی میتفد وقتی که شما یک پروژه دارید و به مشتری خویش گفته اید که آن پروژه را تا ساعت 8 صبح به ایفا می‌رسانید ، ولی ساعت الان ساعت 3 صبح میباشد و شما چیز ، مطلوب و معقولی برای ارائه به مشتری ندارید . در صورتی در‌این فعالیت شما باخت بخورید این بدین مضمون‌ میباشد که شما برای مدام یک پباده سازی ناکامی خورده میباشید ؟ یا این که منش دیگری را برای جداگانه کردن این شم دوری ناپذیر از خویش پیدا می کنید . دستکم برای یکبار هم که گردیده معاش با اعتماد‌به‌نفس را آزمون فرمایید ! بنظرتان چیز خوبیه ، درسته ؟ بیاید این مورد را ارزیابی کنیم !
 
فراهم برای باخت
 
شما مسلما این پاراگراف را شنیده اید که " باخت یک قسمت ضروری برای توفیق میباشد " . این تماما صراحت دارد . البته در نمایش اینجانب در صدر ، هنگامی که ساعت 3 صبح بی اختیار در اکنون ناله برای به اجرا نرساندن فعالیت خویش میباشید . فک نکنم تکرار این گزاره برای خودتان ، حالتان را بهتر نماید . 
 
کلید مهم ، اطمینان این پاراگراف میباشد که باخت یک قسمت ضروری برای توفیق میباشد ، اطمینان به‌این مفهوم که وقتی که شما در تنگنا ، رنج عمل می‌باشید با تکرار این پاراگراف بتوانید به خویش شوکی وارد نمایید و با همت بیشتری عمل خویش را ادامه دهید . ذهن خودتان را با تمرین های متفاوت هر روز ایده پرداز نگه دارید . بلاخره هنگامی که کارتان با باخت مواجه می گردد چیزعجیب و خیلی آزار دهنده ای برای شما رخداد نمی افتد و شما می‌دانید که می بایست برای توفیق بدونه معطلی مجدد همت فرمایید .