یوزرها ماجراجو :

در حالتی که جزو این مجموعه طراحی سایت در مشهد از یوزرها نباشید بی‌شک مثال ی آن را تا به حاال چشم اید. این نوع اشخاص ترجیح می‌دهند یک عصر بی نقص را برای خرید یک متاع صرف نمایند و از خریدشان مطمئن شوند. برای آن ها تجربه ی خرید از فیض ی آخرین خرید اهمیت بالاتری دارااست. رمز جذب این مجموعه از یوزرها این میباشد که با به کارگیری از جلوه های بصری دیدنی و توصیه های خرید شگفت انگیز؛ آنان را جذب فرمائید.
 
 
یوزرها سختگیر :
این گروه از یوزرها معمولا رغبت متعددی به خرید اینترنتی ندارند، با تکنولوژی های روز بیگانه خیس می باشند و برای خرید نیاز به موعظه بیشتری دارا‌هستند. یکی‌از وسیع ترین نگرانی اینگونه کسانی مساله امنیت و حریم سری میباشد. به همین خیال و خاطر با ارائه ی خدماتی بی سابقه به آن ها می‌توانید به راحتی نظرشان را جلب نمائید. زیرا در خرید اینترنتی مشتریان نمی توانند فرآورده را به صورت فیزیکی لمس نمایند، با ضمانت برگشت جنس در شکل عدم رضایت میتوانید متکی بودن این مجموعه از یوزرها به خویش را ارتقا دهید.
 
 
اکران تولیدات
 
مهم‌ترین وظیفه ی مالک وب سایت بیزنس الکترونیکی این میباشد که مشتری را به خرید تولید ها وب سایت ترغیب نماید. با ارائه ی توضیحات مربوط به فرآورده به مشتریان می‌توانید متکی بودن آنان را بیشتر جلب کرده و احتمال خرید را ارتقا دهید. توضیحات و اطلاعاتی که به مشتریان برای تصمیم گیری امداد می نماید در قالب چندین تیم معرفی میشوند که در پایین به آنان میپردازیم :
 
عکس : آدم ها به صورت ناخوداگاه جذب تصاویر می‌شوند و به همین انگیزه به کار گیری ی مطلوب از عکس می‌تواند تاثیرات فوق العاده ای را برای وب سایت شما به همدم داشته باشد. فارغ از اعتنا به چگونگی اکران کالا، بایستی مطمئن گردید که تمرکز اساسی عکس به روی فرآورده متبوع میباشد. نکته ی اساسی دیگر این میباشد که قابلیت و امکان اکران عکس با بقیه بزرگتر را به یوزرها بدهید تا بتوانند عکس کالا را با وضوح فراتر مشاهده نمایند.