قسمتی از تارنما را برای معرفی جدیدترین طراحی سایت در مشهد منابع درسی و مواقعی که معمولاً در امتحانات به آن رجوع و برگشت می‌کنید، در لحاظ بگیرید. دانشجو یان شما بی‌شک درپی منابع سوالهای امتحانی می باشند و از این نصیب استقبال خیر و خوبی خواهند نمود.

 
 
 
قابلیت مشورت تحصیلی را برای مخاطبین مهیا نمائید. در ساخت وب سایت اساتید دانش گاه می توانید به دو شکل آفلاین و آنلاین به دانشجو ها و مخاطبین مشورت دهید. در‌حالتی که مجال پاسخگویی به سوال های دانشجو ها را ندارید، میتوانید مقالاتی طبقه بندی گردیده را در مورد های هدایت تحصیلی و مشورت کردن، از جمله مشورت کردن کنکور یا این که گزینش فن، تنظیم فرمائید و به گذر زمان در وبسایت قرار دهید.
 
در ساخت وب سایت اساتید دانشکده قابلیت و امکان سوال و جواب را برای مخاطبین مهیا فرمائید. میتوانید جواب سوال ها را از روش نشانی اینترنتی و یا این که درون خویش سایت برای آنها ارسال فرمائید. بدین ترتیب رابطه مجاورت تری با دانشجو یان برقرار خواهید نمود.
 
در ساخت وب سایت اساتید دانش کده تجهیزات خاص ارائه دهید
می‌توانید بعضی امکان های ویژه را به وبسایت خویش اضافه نمائید تا از این شیوه بتوانید درجه بالاتری دربین رقبا داشته باشید. تحت عنوان مثال می توانید بخشی را تحت عنوان یادگرفتن مجازی در لحاظ بگیرید. برگزاری کلاس های آموزشی میتواند یا این که در سوی کامل شدن مواقعی درس دادن گردیده رمز کلاس ها باشد و یا این که در مجموع تحت عنوان یک زمان منقطع برای فراگیری اشخاص در حیث گرفته گردد. یادگرفتن های مجازی می توانند به طور فیلم های آموزشی و جزوه های یاری درسی تعریف و تمجید گردد. این فرمان را بستگی به تخصص و فن شما داراست. برگزاری کارخانه های مجازی یک روزه نیز میتواند تعیین خیر باشد.