خبر گزاری دانشجو طراحی سایت در مشهد بوسیله عده ای از دانشجوها در سال 82 احداث شد و توانسته میباشد با ساخت و ساز دفتر ها در آحاد استان ها به نیکی عمل خویش را بسط داده و روز آپ دیت بر تعداد مخاطبین خویش اضافه کند. مثلا هدف ها این خبر گزاری می شود به پرداختن به مسائل دانشجوها و دانش کده و نیز پرداختن به مسائل اصلی مرزو بوم اشاره نمود. این خبر گزاری به طور کاملً جدا بوده و تعلق به دسته خاصی ندارد. همین مسئله به رویش این خبر گزاری بین قشرها متعدد و به خصوص دانشجو ها یاری متعددی نموده است. درین نوشته ی علمی به تحلیل ساخت وب سایت و منزلت این خبر گزاری در فضای مجازی خوا هیم پرداخت. با ما هم پا باشد.

 

درجه الکسا سایت خبر گزاری دانشجو یان در جمهوری اسلامی ایران 275 و درجه الکسا این خبر گزاری در عالم 13 هزار میباشد. با دقت به رویش تعداد دانشجو ها در یک سری سال اخیر و همینطور ارتقا یوزرها اینترنتی، این تارنما خبری رویش ترافیک بسیار نیکی داشته میباشد. از‌آنجا‌که محتوای این سایت تک زبانه بوده و طراحی وب آن نیز به طور ساکن و منحصربه‌فرد کشور ایران جاری ساختن گرفته، همگی بازدید کنندگان آن از کشور ایران هستند که‌این قضیه نشانه دهنده تمرکز بسیار خوب این وبسایت در جذب مخاطبین مطلوب میباشد.

 

نرخ پریدن سایت خبر گزاری دانشجوها با ارتقا 1 درصدی به 64 درصد میرسد که بسیار ناخوشایند بوده و همواره توصیه میشود نرخ پریدن در زیر ترین حد ممکن بماند. به صورت معدل یوزرها از 2 شیت از این تارنما بازدید می نمایند که‌این گزینه کاهش 5 درصدی داشته میباشد. یوزرها بیشتراز 2 دقیقه از وقت خویش را در‌این تارنما سپری می نمایند که‌این آیتم نیز با کاهش 9 درصدی مواجه گردیده‌است. ترافیک ورودی به تارنما از موتور های کاوش فاکتور اساسی دیگری میباشد که برای حضور برجسته خیس در فضای مجازی می بایست به آن اعتنا ویژه ای داشت. ترافیک ورودی از موتور های کاوش به‌این وبسایت با کاهش 10 درصدی به 11 درصد می‌رسد که برای اینترنت سایتی با این زمینه بسیار ناچیز به‌حساب می‌آید.

 

 

 

چک ساخت سایت خبر گزاری دانشجو ها

مانند دیگر وبسایت های خبر گزاری، این وبسایت نیز از پباده سازی مشابهی برخوردار‌است. منو گروه بندی ها در بالای شیت قرار گرفته که مهم‌ترین مجموعه بندی های سایت را اکران می‌دهد.

 

به مکان به کارگیری از اسلایدر، مهم ترین خبر در روز را با شکلی مختلف و با تاکید بر اساسی بودن آن به اکران گذارده اند.

 

بقیه بخش های وبسایت نیز با تیم بندی های متفاوت به بخش های مجزایی تقسیم شد‌ه‌است. خوشبختانه تصاویر مستعمل در ساخت سایت خبر گزاری دانشجو یان کیفیت عالی بوده و مطلوب میباشند.

 

در انتهای وبسایت قسمت مجزایی برای اکران تصاویر اصلی وجود دارااست که از پباده سازی بسیار زیبایی برخوردار میباشد.

 

در فوتر نیز گروه بندی های وب سایت قابل مشاهده می‌باشند و علاوه بر گروه بندی موضوعات وبسایت، گروه بندی استان ها نیز در دسترس میباشد.