AUCTION

حراجی‌ها و وبسایت‌های فعال در موضوع طراحی سایت در مشهد مزایده جهت بهتر چشم‌شدن کسب‌و‌فعالیت آنلاین خویش از این پسوند به کار گیری می‌نمایند و بازدیدکنندگان مشتاق به‌این نوع سرویس ها را به‌نیکی به‌سمت خویش می‌کشانند.
 
AUDIO
افراد، شرکتهای و دسته‌های هنری در مسئله موسیقی و صدا می توانند با این پسوند نو اسم‌های گزینه عشق و علاقه خویش را به ‌تصویب برسانند.
 
BABY
نامی منحصر و به یاد ماندنی برای هر اینترنت سایتی که مرتبط با نوزادان میباشد. این‌که شما یک والدین، کمپانی، کسب‌و‌فعالیت، سازمان و… باشید هیچ فرقی نمی‌نماید و می توانید همین حال تصویب دامنه با پسوند نو BABY را ایفا دهید. توصیه می شود تارنما‌هایی که در حوزه نوزادان کار‌های متفاوتی دارا‌هستند، معرفی خویش را با این پسوند در دنیای دیجیتال ایفا دهند.
 
BAND
دسته‌های موسیقی و اجتماع هنرمندان برای مطرح‌کردن کار خویش در دنیای تعالی وب و جهانی‌شدن بهتر میباشد دامنه‌ای با این پسوند گزینش نمایند.
 
 
 
BARGAINS
سایت‌هایی که در مورد خرید‌و‌فروش، اعطا کرد‌و‌ستد، حراجی‌های بلندمرتبه و دکان‌های والا اینترنتی کار دارا هستند با به کار گیری از این پسوند می توانند در دنیای گرانقدر بیزنس دیجیتال، سرویس ها خویش را به یوزرها بالقوه عرضه نمایند. این دستور تاثیر مثبتی در تبدیل یوزرها و بازدیدکنندگان به مشتریان بالفعل خواهد داشت.
 
BERLIN
اهل یک محل شهر برلین در میهن آلمان، می‌توانند کسب‌و‌کاری آنلاین و ساکن با این پسوند فعال سازی نمایند تا به‌شکل محلی شناخته‌خیس شوند. موتورهای جستجوی گوگل نیز یوزرها و جویندگان این گروه تارنما‌ها را سریعتر به مقصود میرسانند.
 
BEST
در شرایطی‌که می خواهید پر رنگ‌بودن کار خویش را به عالم نماد دهید، بدین پسوند تصور کنید. مطرح‌شدن شایسته ترین‌ها در واژه و کلمه نیز تاثیر خیر و خوبی بر یاد کاربر خواهد گذاشت. با این خصوصیت به‌خیر در ذهن بازدیدکنندگان به یاد ماندنی خواهید شد.
 
BUSINESS
کسب‌و‌امور و بیزنس‌های آنلاین که قصد به پرورش بیش‌تری در وب دارا‌هستند، DOT BUSINESS را به‌خیال بسپارند. یکی کاربردی‌ترین پسوندهای نو که بسیار گزینه استقبال صاحبان بیزنس‌های دیجیتال قرار گرفته‌میباشد. این پسوند تحت عنوان جایگزین قابل قبولی برای BIZ قابلیت و امکان تصویب دامنه‌های دلخواه بخش اعظمی را مقدور خواهد کرد.
 
org
org به چه معناست؟ پسوند org اختصار یافته ی  کلمه ی  Organizations است، که به معنای سازمان ‌، تشکیلات‌ میباشد و که معمولاْ این دامنه بوسیله مؤسسات و سازمان های غیر انتفاعی که غالباْ کار غیر تجاری (یا این که حتی تجاری) دارا هستند آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد.
 
 
 
CAMERA
عکاسان برای تصویب تارنما‌های خویش دراین مورد و بهتر چشم‌شدن به وسیله کاربرانی که در مورتورهای کاوش به‌ دنبال آن ها می باشند، از این اسم استعمال نمایند.
 
CAMP
اردوگاه‌های تفریحی و تابستانی در تصویب دامنه‌ سایت. عده ای از این پسوند استعمال می­نمایند که در‌پی مکانی برای استراحت و یا این که برگزاری کمپ های گروهی و فردی می­باشند.
 
CARS
پسوندهای CAR و CARS بیشتر گزینه استقبال فروشندگان اتومبیل قرار میگیرند. کسانیکه در مسئله قطعات یدکی و وسایل تزئینی خودرو نیز عمل دارا‌هستند، می‌توانند بدین پسوندها تاءمل نمایند.
 
CASH
روزمره اشخاص متعددی در وب در ادامه نرخ روزمره ارز و مبدل‌های مبلغی می باشند. این پسوند برای تارنما‌هایی با مورد کاری پول، بسیار مطلوب و کاربردی میباشد. پسوندی که به وسیله هر شخص، دسته یا این که کسب‌و‌کاری قابلیت تصویب داراست. خزانه‌ها،وبسایت‌های فعال در بورس،کارگزاری‌ها، آنالیز‌گران و مشاوران فعال در مسئله نرخ ارز و بازار پول با این پسوند گامی فن‌ای در کسب و کار آنلاین خواهند گذاشت.
 
CHEAP
این پسوند به‌معنای ارزان، شمارا به دنیای تبارک حراجی‌ها و ارزان‌فروشی‌های اینترنتی خواهد پیروزی. عده ای که مایل به جلب اعتنا جستجوگران اجناس و کالاهای ارزان میباشند، میتوانند از این پسوند مشتری جذب نمایند. با اعتنا به پسوند و مورد کاری سایت، درجه seo آن نیز بهبود مییابد.