در‌این نصیب شما می توانید درباره طراحی سایت در مشهد با سن و جنسیت یوزرها خویش بخوانید. شاید پیش خودتان تصور کنید که گوگل چه گونه این آمار را بدست می آورد و چقدردقیق می‌باشند؟

 
نخستین بگذارید به شما درباره ی توجه آن ها اعتقاد دهیم. این آمار در آزمایشی گزینه نظارت قرار گرفتند و مشخص و معلوم شد که از توجه بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. و البته نحوۀ عده‌آوری آن‌ها. گوگل خیر فقط از اکانت کاربری شما داده ها را توده‌آوری می‌نماید، بلکه با به کار گیری از کوکی‌های خویش تک تک تارنما‌های آیتم بازدید شمارا نیز شناسایی می‌نماید و بنابراین سن، جنسیت و بقیه داده ها شمارا معلوم می نماید.
 
 
 
 
برای مثال در نمودار بالا فی مابین مشقت سنی 34-25 سال بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارااست که 54% آن ها یوزرها تازه می‌باشند همان 542 نفر آن‌ها مخاطب تازه می باشند. 28% آن ها کاربرانی می باشند که فارغ از دیدن کاغذ دوم از وب سایت شما بیرون شدند و معدل وقتی که در وبسایت شما بودند 4 دقیقه بوده میباشد. 
 
 
Interests
درین نصیب می‌توانید در باب علایق یوزرها خویش بخوانید و با اعتنا به اینکه اکثریت یوزرها شما به چه چیزهایی عشق و علاقه دارا هستند، تغییراتی را در اینترنت‌وبسایت خویش جاری ساختن نمائید. در نصیب پیشین توضیح دادیم که گوگل این داده ها را به چه شکل به دست میاورد.
 
 
 
Geo یا این که داده ها جغرافیایی
در‌این قسمت شما راجع‌به جای و گویش یوزرها خویش داده ها کسب خواهید کرد.