در حدود 28 در صد تمام طراحی سایت در مشهد های اینترنتی وردپرس (wordpress) است چون این سیستم رئیس محتوا بسیار قدرتمند بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار میباشد و از آنجایی هیچ غلط و اشتباهی در وردپرس نیست این پلتفرم به پلتفرمی پیشرو تبدیل شد‌ه‌است. با اینکه ممکن میباشد در نگاه لوب وردپرس نتواند سبب رفع نیاز های شما خواهد شد ولی چنانچه که با همه اصول آن شناخت بی نقص داشته باشید در مقطع فرصت بسیار کوتاهی می‌توانید یه وبسایت وردپرس بی عیب و نقص داشته باشید همینطور با سفارشی سازی کردن وب سایت وردپرسی خویش می‌توانید همگی نیاز های خویش را از روش این وب سایت برطرف سازید و به همگی هدف ها کاری خویش در کمترین فرصت برسید. در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم مسیر درست به کارگیری از وردپرس را شرح دهیم و ایده های به کار گیری شل خیس از این پلتفرم را برای هوا داران به اشتراک بگذاریم.

 
 
وردپرس چه چیزی است؟
از آنجایی که وردپرس یک سیستم مدیر محتوا (cms) و پلتفرم میباشد براین اساس سوای نیاز به کدنویسی به راحتی می اقتدار یک وب سایت بدون نقص و بدون نقص داشت. به امداد این سیستم رئیس محتوا می‌توانید به سفارشی سازی وب سایت وردپرس خویش بپردازید. این پلتفرم او‌لین توشه در سال 2003 به وسیله مایک لیتل و مت مولنوگ ساخت شد و غرض آن فقط تولید وب لاگ های مبنا با میزبانی وب بود البته توان این سیستم مدیر محتوا به قدری زیاد بود که با سپری شد مجال به ابزاری بسیار کار کشته و منعطف تبدیل شد که امروزه می شود به امداد آن گونه های گوناگون تارنما های توسعه یافته را تشکیل داد.
بهتر میباشد بدانید که تفاوت هایی میان wordpress.com و wordpree.org وجود دارااست که آن‌ها‌را کاملا از یکدیگر متمایز می نماید. آیتم نخستین یک سیستم رئیس محتوا میباشد که به امداد آن می‌توانید یک وبسایت بدون پول ساخت و ساز کنید و همینطور دارنده محدودیت هایی در کوشش است. البته به امداد گزینه دوم که یک پلتفرم بسیرا کارکشته است وب سایت های توسعه یافته و تخصصی داشته باشید.