این سوالی میباشد که شاید هر کسی یکبار هم که طراحی سایت در مشهد گردیده آن را از خویش پرسیده باشد. از فی مابین این کلیه هاست و موسسه ها متفاوت، چه هاستی برای وب سایت شما مطلوب میباشد؟

 
چه هاستی بایستی خریداری کنم؟
برای جواب به‌این پرسش، در آغاز شما بایستی با اشکال متفاوت هاست ها آشناییت داشته باشید تا بتوانید با دقت به نیازهایتان، هاست ها قابل قبولی را تعیین و خریداری فرمائید. هاست معمولا مبنی بر دو گزینه مهم طبقه بندی می‌شوند. گزینه نخستین نوع هاست میباشد و گزینه دوم مشخصه های هاست شما میباشد
 
نوع هاست
بر دو نوع میباشد که بر حسب سیستم استدلال نصب گردیده روی سرور و ورژن آن طبقه بندی می‌شوند.
لینوکس
ویندوز
عملا خیلی فرق نمیکند که شما از کدام یک از موردها فوق به کارگیری فرمائید. مشخصه های هاست لینوکس به قرار زیرند:
ارزان بودن آن نسبت به هاست ویندوز
امنیت فراتر در رویا رویی با هکرها
قابلیت و امکان نرم افزار نویسی به زبانهای دات نت و ASP در آن نیست.
مشخصه های هاست ویندوز به قرار زیرند:
گرانتر بودن در مقایسه با هاست لینوکس
تجهیزات بیشتر در مقایسه با هاست لینوکس
قابلیت نرم‌افزار نویسی به همه گویش ها در آن وجود دارااست.
مشخصه های هاست
مشخصه های یک هاست، مشتمل بر مشخصه های همگانی آن نظیر نرخ پایداری سرور هاست، واحد سنجش فضای ارائه گردیده روی دیسک، پهنای باند، نرخ فرصت خاموشی هاست در زمان سال بر حسب درصد و مواقعی از این دست.
 
پیشنهاد ما به شما این میباشد که در حالتی که حقیقتا توشه او‌لین میباشد که هاست میخرید و یا این که علم کافی برای خرید هاست را ندارید، در اینصورت برای آغاز، با ارزان ترین هاست عمل خویش را آغاز کرده و هر کجا که شم کردید نیاز به ازتقای هاست خویش را دارید، میتوانید فقط با یک تماس از روش آدرس اینترنتی یا این که تلفن، و پرداخت ما به تفاوت، هاست خویش را ارتقاء دهید.