x تبلیغات
بهترین مرجع طراحی سایت در مشهد

طراحی وبسایت حرفه ای و برنامه نویسی آن

 ساخت وب سایت های توصیه داده گردیده فقط قادر است طراحی سایت در مشهد در یک دامنه و یک وبسایت نصب و فعال خواهد شد . در صورتیکه ایرادات تایپی در حین اعلام دامنه و یا این که ساب دامنه شکل گیرد، پیامدها ناشی از آن بر عهده مشترک یا این که پیشنهاد دهنده است . قابلیت و امکان تغییر و تحول و یا این که افزودن دامنه و ساب دامنه پس از ارسال توصیه و عقد تفاهم نامه نیست.

 
 مشترک یا این که پیشنهاد دهنده می‌تواند درخواست افزودن دامنه را داخل توضیحات توصیه خویش تصویب کند. هزینه افزودن هر دامنه شمول هزینه مستقل است و مرجع اعلام ارزش، در هر قوانینی، خدمت دهنده (گروه دانایی)  میباشد.
 
به جهت رعایت مسائل امنیتی ذیل هیچ قوانینی ،مشترک یا این که پیشنهاد دهنده نمی تواند به هاست دسترسی داشته باشد. در شکل پرداخت هزینه 10 برابر هزینه تفاهم نامه به وسیله مشترک یا این که توصیه دهنده، یک دسترسی FTP به وسیله خدمت دهنده (دسته دانایی) به مشترک یا این که توصیه دهنده تحویل داده میگردد.
 
مشترک یا این که پیشنهاد دهنده قادر است با پرداخت هزینه دستکم 10برابر هزینه تفاهم نامه سورس کدهای اپلیکیشن را اخذ کند. ولی مجاز به حذف امضا خدمت دهنده (دسته دوراندیشی) از سورس نحواهد بود. در هر شکل خدمت دهنده (دسته دانایی)  مجاز به قراردادن امضای اثر خویش در انتهای وب سایت است.
 
 كليه دستمزد علمي, دنیوی و معنوي طرح مطابق ضابطه حقوق و دستمزد مصنفین و مولفین وزارت فرهنگ وتمدن و راهنمایی اسلامی وابسته به خدمت دهنده (گروه آگاهی)  مي باشد.
 
 مشترک یا این که توصیه دهنده می‌تواند با پرداخت هزینه 30برابر هزینه تفاهم نامه دستمزد دنیوی و معنوی اثر را به خود منتقل کند و در اینصورت خدمت دهنده (دسته آگاهی)  دارای مسئولیت می‌گردد ذیل هیچ قوانینی از طرح ارائه گردیده در‌این تفاهم نامه برای فرد ثالث به کار گیری ننماید. در هر شکل خدمت دهنده (تیم دور اندیشی)  مجاز به قراردادن امضای اثر خویش در انتهای تارنما میباشد.
 
 در شکل درخواست حذف امضای اثر، مشترک یا این که توصیه دهنده قادر است با پرداخت هزینه دست کم 2 برابر هزینه تفاهم نامه و کسب رضایت کتبی خدمت دهنده (دسته دانایی) در سربرگ قانونی، نسبت به حذف امضا مبادرت کند.
 

چطور رنگ پس زمینه بخش های مختلف را در سایت خود تغییر دهیم.

 فراگیری قرار دادن کلیپ در تارنما تشکیل‌شده طراحی سایت در مشهد با گوگل در شرایطی‌که بخواهید یک ویدئو از وبسایت آپارات را در وبسایت خویش اکران دهید می‌توانید با به کارگیری استعمال از آیتم Embed این عمل را به راحتی اجرا دهید.

 
نخست به وب سایت آپارات رفته و مطابق تصویر پایین، کد ویدیوی گزینه نظرتان را نسخه برداری فرمایید.
 
 
 
درحال حاضر به وبسایت خویش در گوگل بازگشته و از ردیف سمت راست مورد Embed را گزینش فرمائید.
 
در پنجره گشوده گردیده به زبانه Embed Code رفته و کد نسخه برداری گردیده از آپارات را درین نصیب قرار دهید.
 
آن‌گاه Next را بزنید تا کلیپ را مشاهده کنید.
 
 
 
درحال حاضر می‌توانید روی دکمه Insert کلیک فرمایید تا کلیپ به تارنما شما اضافه خواهد شد.
 
در حالتی که به پیش اکران وب سایت تان بروید می‌توانید ویدئو را ملاحظه کنید.
 
چطور در روند طراحی وب سایت با گوگل، مثال عمل خویش را در اختیار بگذاریم؟
 
برای این عمل می توانید از ردیف سمت راست و از قسمت Layouts آیتم معین گردیده را تعیین فرمایید.
 
 
 
با به کارگیری از این عنصر می‌توانید به راحتی تصاویر دلخواه خویش را با کلیک روی دکمه های + اضافه کرده و برای هر مورد عنوانی در حیث بگیرید.
 
با به کارگیری از این عنصر می‌توانید به راحتی تصاویر دلخواه خویش را با کلیک روی دکمه های + اضافه کرده و برای هر مورد عنوانی در لحاظ بگیرید.
 
با کلیک روی هر تصویر می توانید با به کار گیری از نوار ابزار آن تصویر، به آن پیوند هم انجام فرمایید.
 
هنگامی که صفحه ها مختلفی به وبسایت خویش در گوگل اضافه می کنید، هر مجال بخواهید لینک و پیوند جدیدی به عنصری بدهید، لیستی از صفحه های تارنما شما نشان داده می شود که می‌توانید به راحتی کاغذ دلخواه را تعیین کرده و بنابراین به دیگر صفحه های وبسایت تان پیوند بدهید.
 
چطور رنگ دور نما قسمت های متفاوت را در وبسایت خویش تغییر و تحول دهیم.
شما برای هر عنصری که به شیت وبسایت خویش در گوگل اضافه می‌کنید، می‌توانید یک رنگ دور نما هم بدهید.
 
با این عمل آن قسمت را از سایر قسمت های وبسایت تان متمایز می‌کنید.
 
به عنوان مثال ما می‌خواهیم به قسمت مثال کارمان رنگ دور نما بدهیم، برای این مراد روی این نصیب کلیک کرده و آن گاه با به کار گیری از نوار ابزار کوچکی که در جهت چپ آن نمایان می گردد قادر خواهیم بود روی دکمه پالت رنگ کلیک کرده و رنگ دخواه را تعیین کنیم.
 
حتی با کلیک روی مورد Image می توانید تصویر دلخواه را قسمت متبوع اجرا فرمائید.

تعریف مفاهیم وب، وبسایت، وبلاگ و پورتال و تفاوت آن ها

مسلما تا به هم اکنون برای شما طراحی سایت در مشهد هم سوالاتی از این قبیل ساخت‌و‌ساز گردیده که: تفاوت وب لاگ و سایت چه می‌باشد؟ تفاوت اینترنت و تارنما با هم چه میباشد؟ فرق سایت با پورتال در چه می‌باشد؟ ما درین نوشته ی علمی میخواهیم به طور بی نقص به توضیح مفاهیم اینترنت، تارنما، بلاگ، پورتال و تفاوت های میان آنان بپردازیم. 

 
تارنما چه می‌باشد؟
وب سایت ها یا این که به عبارتی تارنما ‌ها از چند دیتا (داده) همانند متن، تصویر، کلیپ و… ساخته شده‌اند که بر روی یک سرور تحت عنوان صاحبخانه (هاست) قرار داده می شوند. یک تارنما با اسم دامنه‌ای که به طور منحصر به فرد برای آن تصویب شده، فراخوانی می‌گردد. براین اساس به مراد داشتن یک تارنما، نیاز به ساخت سایت، تنظیم دامنه و هاست است.
 
تارنما ها تحت عنوان دسته ای از داده ها بوسیله یك شخص، دسته یا این که سازمان تنظیم و محافظت میگردند و عامه مردم میتوانند توسط وب به آن دسترسی داشته باشند.
 
هر بازديد کننده از تارنما با وارد کردن اسم اینترنتی وبسایت (Domain Name) در مرورگر اینترنت به برگه مهم تارنما دسترسی پیدا می نماید و از روش این ورقه به بقیه صفحه ها دیگر آن هدایت میشود.
 
 
 
به عنوان مثال مهمترین هدف ها پباده سازی وب سایت ها:
آگهی و ارائه خبر‌ها داخلی (سازمان، دانش گاه و…) و یا این که همگانی (خبرگزاری ها)
تجاری (معرفی تولیدات، سرویس ها، بازاریابی، تبلیغات، فروش آنلاین، کسب و کار الکترونیک و…)
آموزشی (به طور مجانی و یا این که با پرداخت هزینه)
پورتال‌های سازمانی، ارگان‌ها و مرکزها دولتی برای ارائه سرویس ها همگانی و یا این که به کارگیری باطن سازمانی و…
سرگرمی
خصوصیت های تارنما:
 
ابهام ساخت وب سایت (نیاز به علم تخصصی طراحی وب سایت)
هزینه بر بودن (مانند تنظیم هاست و دامنه)
قابلیت و امکان تولید تغییرات متفاوت به ظاهر و محتوا
تنوع بالا در تجهیزات
اینترنت چه می‌باشد؟
برای فهم و شعور بهتر تفاوت اینترنت و سایت در آغاز می بایست بدانید اینترنت چه میباشد.
 
اینترنت به فضای آنلاین متشکل از میلیاردها تارنما اینترنتی گفته می گردد. در واقع به تیم وب سایت های اینترنتی متعدد که در سراسر عالم و به لهجه های متعدد و برای موضوعات و سرویس ها گوناگون ساماندهی گردیده اند، اینترنت گفته میشود.
 
به ذکر دیگر، اینترنت بستری از به هم پیوستن کانال های کامپیوتری متعدد به مراد به اشتراک گذاری محتوا میباشد.

بازاریابی طراحی سایت از دید اینتن

 بازاریابی طراحی وب : بازاریابی در دنیای وب راه های متعددی را طراحی سایت در مشهد داراست ، به کار گیری از یک تارنما برای بازاریابی ، به کارگیری از ابزار های شبکه‌های‌اجتماعی و … میتواند فقط یکسری نکته کاربردی برای ارتقاء فروش شما در دنیای وب خواهد بود .

 
البته چه گونه قادر است بازاریابی طراحی وب را به شایسته ترین وضعیت اعمال اعطا کرد ؟
برای بازاریابی طراحی وب سایت در قدم در آغاز بایستی یک تارنما ماهر و مختص کسب و کارمان پباده سازی نماییم ! ساخت سایت غالب برای بازاریابی در دنیای وب نیاز به رعایت استاندارد های بخش اعظمی میباشد که بصورت عنوان وار به دنبال نوشته‌علمی برای شما عزیزان ارائه می گردد :
 
۱- ساخت وب سایت براساس استاندارد های جهانی ساخت وب سایت : با ساخت وب سایت با استاندارد های طراحی وب می‌توانید یوزرها ورودی به اینترنت سایتتان را ارتقاء دهید و یوزرها ورودی را در اینترنت سایتتان نگه دارید . از استاندارد های اصلی ساخت وب سایت می شود به طراحی وب ریسپانسیو اشاره نمود ، در پباده سازی ریسپانسیو وبسایت یوزرها ورودی با گوشی میتوانند براحتی وبسایت شمارا مشاهده کنند .
 
۲- داشتن اینترنت سایتی با گرافیک متناسب با بیزنس شما : داشتن گرافیک منحصربه‌فرد در تارنما پباده سازی گردیده میتواند اثر بسیار مثبتی در یوزرها ورودی به وبسایت شما بگذارد ، از این رو در پباده سازی قسمت گرافیکی اینترنت سایتتان مدام به‌این زمینه اعتنا ویژه ای داشته باشید .
 
۳- ساخت و ساز محتوای ماهر : ایجاد محتوای ماهر بعد از اتمام طراحی وب سایت یک کدام از موضوعات بسیار اساسی در بازاریابی ساخت سایت به‌حساب می‌آید. ساخت و ساز محتوا برای جذب مشتری یک کدام از تخصص های بسیار اساسی در جذب استفاده کننده در دنیای وب به‌حساب می‌آید در حالتی که دقت ای به پیشینه تارنما های بزرگی همانند دیجی مال داشته باشید ، خواهید روءیت کرد یکی‌از مهم‌ترین ابزار هایی که دیجی مال را به نقطه نقط ی اوج خویش مجاورت کرد ساخت محتوای کاربردی و اثرگذار برای یوزرها اینترنتی بود . از این رو توصیه می‌کنم در ساخت محتوا برای اینترنت سایتتان اعتنا ویژه ای داشته باشید . حتی در‌این حوزه می‌توانید بازاریابی محتوا هم ایفا دهید .برای شناخت با بازاریابی محتوا می‌توانید نوشته‌ی علمی “بازاریابی محتوا” را مطالعه نمائید .
 
۴- seo سایت : یکی از دیگر از موضوعاتی که در دنیای بیزنس الکترونیک اهمیت بسیار بالایی داراست ، بهینه سازی وب سایت میباشد . با استعمال از بهینه سازی وبسایت شما می‌توانید بازدید کننده های ارگانیکی از موتور های کاوش را به سمت سایت خودتان جذب کنید . اینترنت سایتی که دارنده بازدید ارگانیک میباشد مطمئنا ۹۰ درصد از روش خویش برای توفیق در بازاریابی طراحی سایت را رفته میباشد .

تفاوت کامپایلر و مفسر در چه موضوعی است؟

 هردوی این دسته ها در واقع یک گویش نرم‌افزار طراحی سایت در مشهد نویسی سطح بالا را به یک گویش قابل فهم و شعور برای ماشین تبدیل می نمایند، ولی تفاوت آن ها در‌این میباشد که در لهجه های کامپایلری در آغاز یکبار کد ها به طور بدون نقص ترجمه می شوند و آن‌گاه اپ برای جاری ساختن از روی فولدر کامپایل گردیده انجام می‌شود. ولی در گویش های مفسری کد ها به طور خط به خط تعبیر و تفسیر و ایفا میشوند و در جاری ساختن بعدی اپ نیز به همین شکل ادامه می‌یابد.

 
یک کدام از تفاوت های این لهجه ها این میباشد که لهجه مفسر برای ایفا نیاز به یک برنامه مفسر یا این که interpreter دارااست البته گویش کامپایلر فقط یکبار کامپایل گردیده و از آن پس بر روی هر سیستمی قابل انجام است. البته همین نکته این تفاوت را تولید می نماید که، گویش کامپایلر متعلق به سیستم دلیل میباشد، یعنی در حالتی که اعمال گردد که در آن سیستم استدلال کامپایل گردیده باشد و در سیستم برهان های دیگر اعمال نخواهد شد. ولی لهجه مفسر در هر سیستم عاملی که اپلیکیشن مفسر آن وجود داشته باشد اعمال و تعبیروتفسیر میگردد و در واقع متعلق به سیستم استدلال وجود ندارد.
 
دیگر تفاوت این لهجه ها سرعت اعمال و معیار به کارگیری از منابع می باشدو با اعتنا بدین نکته که گویش های Interpreter کد ها را به طور خط به خط تعبیر و جاری ساختن می نمایند، این دستور سبب میشود تا مقدار متعددی از CPU و RAM کامپیوتر مصرف شود و مسلما معین میباشد که سرعت زیر تری نیز خواهد داشت. البته امتیاز کامپایل شدن یکباره ی لهجه های کامپایلر این میباشد که در اعمال های گوناگون مدل خیس بوده و سرعت بهتری خواهند داشت.
 
همین مزیت یک سکو به طور بدون نقص کامپایل شدن گویش های کامپایلر در نصیب مشکل سنجی و رفع ایراد نقص به حساب می‌آید. چون در گویش های مفسر وقتی که اپ خط به خط جاری ساختن می‌شود، در هر بخشی از اپلیکیشن که مشکلی وجود داشته باشد قابل کشف کردن و رفع است ولی در لهجه های Compiler برای رفع یک نقص‌ در کد ها بایستی سورس خویش نرم‌افزار را دوباره بازبانی کرد و غلط را پیدا کرده و اصلاح کرد، که بسیار مشقت بار خیس از لهجه های مفسری است.
 
برای ارزیابی تفاوت کامپایلر و مفسر در آغاز روی هم رفته تفاوت کامپایلر و مفسر رو گزینه چک قرار می دهیم و بعد از آن در قالب 14 آیتم این تفاوتها رو تحلیل میکنیم.

جاوا یا پایتون؟ کدام بهتر است؟

جاوا یا این که پایتون ؟ سوالی میباشد که بخش اعظمی از علاقمندان به لهجه های طراحی سایت در مشهد اپلیکیشن نویسی از خویش می‌پرسند. جاوا و پایتون، دو گویش گوناگون نرم افزار نویسی در سیستم هایی مانند کامپیوتر میباشند.با پیشرفت روز افزون تکنولوژی، گویش های اپلیکیشن نویسی سیستم ها نیز پیشرفت کرد و برنامه نویس ها تلاش کردند تا با ارائه سر مشق های معمولی و قابل قبولی مانند جاوا یا این که پایتون، نرم افزار نویسی سیستم ها را آسانتر و شل نمایند.
 
با معمولی ترین نگاه بدین دو لهجه اپ نویسی و با ملاک دریافت کردن ایده ها برنامه نویس ها ماهر، به‌این سود خوا هیم رسید که هر دو این لهجه ها دارنده امکان های پیاده سازی وظایف طرح ریزی گردیده میباشند. این خصوصیت باعث گردیده‌است که فعالیت برای برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار، برای تعیین لهجه نرم‌افزار نویسی مطلوب و لازم، تا حدودی مشقت بار شود.
 
تعیین لهجه اپ نویسی
در بالا بایستی مضمون‌ اپلیکیشن نویسی در سیستم ها را به نیکی متوجه شویم، بایستی بدانیم که مراد از نرم افزار نویسی، ارائه سرمشق و یا این که دستوراتی میباشد که سیستم قدرتمند به شعور آن بود ه و بتواند با به کار گیری از آن اوامر مارا به صدق ایفا دهد.
 
 
 
گویش اپلیکیشن نویسی جاوا یا این که پایتون قانون ها و راهبرد هایی را در دست شما تحت عنوان یک نرم افزار نویس قرار می‌دهند که از روش آن میتوانید با کامپیوتر خویش کلام بزنید به طوریکه هم وی گویش شما می‌فهمد و هم شما ادراک خیر و خوبی از کلام های وی خواهید داشت. جاوا یا این که پایتون این قابلیت را برای شما مهیا می نمایند تا با سیستم خویش به راحتی رابطه برقرار فرمائید. برتری پایتون نسبت به جاوا نیز در همین جا معلوم میگردد.
 
در واقع لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا و پایتون ابزاری می‌باشند که می‌توانند به شما امداد نمایند تا بتوانید با اندکی حوصله و پشتکار تبدیل به یک اپ نویس خوب گردید.

 

مقایسه پایتون و سی شارپ بر اساس تعریف چندتایی‌ها (Tuple)

 چندتایی‌ها، اشیا داده‌ای سبکی میباشند که معمولا برای خروجی دادن طراحی سایت در مشهد بیشتراز یک مقدار از توابع (سوای نیاز به محدود کردن مقادیر داده‌ای در نوع‌های تجمعی نظیر کلاس) گزینه به کار گیری قرار می گیرند. از دید ساختار و قواعد دستوری، شیوه تعریف‌و‌تمجید

تعریف
تعریف‌و‌تمجید
تعریف و تمجید
تمجید
 چندین‌تایی‌ها در دو لهجه، بسیار شبیه یکدیگر میباشد (ولی فارغ از در حیث تصاحب کردن نقطه ویگول‌ها و آکولاد‌ها)؛ با این هم اکنون، کردار آن ها پاره ای گوناگون از یکدیگر میباشد.
 
در گویش پایتون، چندتایی‌ها «گروه‌های» (Collections) معمولی‌ (نظیر لیست‌ها) اما تغییر تحول ناپذیر می‌باشند (برخلاف لیست‌ها). در نقطه مقابل، چندتایی‌های لهجه سی‌شارپ (ValueTuples)، شی ءها متنوع‌تری نسبت به لهجه پایتون میباشند. همینطور، در لهجه سی‌شارپ این قابلیت و امکان برای اپ‌نویسان آماده گردیده‌است تا چندتایی‌های متشکل از اشیا دیگر (اشیا کلاس‌های تمجید گردیده بوسیله استفاده کننده) را تعریف‌و‌تمجید نمایند.
 
تعریف‌و‌تمجید چندتایی‌ها در پایتون:
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
# cannot have named fields by default - use namedtuple for that
 
tup = ("this", "is", "a", "tuple")
 
 
 
for t in tup: # can iterate over items
 
    print(t)
 
 
 
# t[0] = "that" # error - Python tuples are immutable
 
 
 
def makeTuple():
 
    return "The answer is", 42
 
 
 
t = makeTuple()
 
print(t) # prints ('The answer is', 42)
 
 
 
t1, t2 = makeTuple() # tuple deconstruction
 
print(t1, t2) # prints The answer is 42
 
 
 
print(t + t)
 
تمجید چندتایی‌ها در سی‌شارپ:
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
32
 
33
 
34
 
35
 
36
 
37
 
38
 
39
 
40
 
41
 
42
 
// C# tuples can have named items
 
var tup = ("this", "is", "a", literallyTuple: "tuple");
 
// Named items can still be accessed by the .ItemX property
 
Console.WriteLine($"{tup.Item4} is the same as {tup.literallyTuple}");
 
 
 
// foreach(var item in tup) // error - tuples are not iterable
 
// {
 
//     Console.WriteLine(item);
 
// }
 
 
 
tup.Item1 = "that"; // values can be reassigned
 
 
 
(string, int) MakeTuple() => ("The answer is", 42);
 
 
 
var t = MakeTuple();
 
Console.WriteLine(t); // prints (The answer is, 42)
 
var (t1, t2) = MakeTuple(); // tuple deconstruction
 
Console.WriteLine($"{t1} {t2}"); // prints The answer is 42
 
 
 
class TheAnswer
 
{
 
    public int Answer { get; set; }
 
    public string Description { get; set; }
 
 
 
    // classes can have deconstructors (not to be confused with finalizers)
 
    // you can have as many as you like, out parameters define the resulting tuple
 
    public void Deconstruct(out int answer, out string description)
 
    {
 
        answer = Answer;
 
        description = Description;
 
    }
 
}
 
 
 
var theAnswer = new TheAnswer
 
{
 
    Answer = 42,
 
    Description = "The ultimate answer to life, universe and everything"
 
};
 
 
 
var (a, d) = theAnswer;
 
Console.WriteLine($"{d} is {a}.");
 
// unsurprisingly prints The ultimate answer to life, universe and everything is 42.
 
این خصوصیت از ورژن 7 گویش نرم‌افزار‌نویسی سی‌شارپ در مشت نرم افزار‌نویسان قرار گرفته میباشد. چندتایی‌های تعریف و تمجید گردیده بوسیله خصوصیت ValueTuples در گویش سی‌شارپ، گوناگون از چندتایی Tuple (یکی‌از تجهیزات مهم سی‌شارپ) در‌این گویش میباشد. برای استعمال از چندتایی‌های ValueTuples، ما یحتاج میباشد تا بسته System.ValueTuple از Nuget آیتم به کارگیری قرار بگیرد.

انتخاب هاست مناسب برای سایت شما

 تعیین هاست مطلوب برای تارنما شما
پس برای فعال‌سازی یک اینترنت‌وب سایت طراحی سایت در مشهد به دو مایحتاج میباشد که مطلقا می بایست داشته باشید:
 
دامنه یا این که به عبارتی اسم وبسایت
هاست یا این که به عبارتی فضای تارنما
بعداز تهیه و تنظیم این دو آیتم بایستی دامنه را به‌وسیله‌ی DNSهایی که کمپانی ارائه‌دهنده هاست در دست شما قرار داده میباشد به هاست خویش متصل نمائید.
 
هاست در معنای صاحب خانه میباشد و فضایی از یک سرور مدام پر‌نور میباشد که برای تارنما تدارک چشم‌شد‌ه‌است. درواقع شما در صورتی بخواهید که یک اینترنت‌وب سایت داشته باشید می بایست بتوانید داده ها وبسایت خویش را در یک فضای امن و مطمئن در بستر وب قرار دهید به‌این شکل داده ها تارنما شما در تک تک دنیا در دسترس هست.
 
صاحبخانه وبی که تعیین می کنید خیلی اهمیت داراست زیرا فضایی میباشد که داده ها وبسایت بر روی آن قرار میگیرد و بایستی با اعتنا به معیار محتوا و وسعت اطلاعاتی که قرار میباشد روی تارنما قرار دهید گزینش نمائید. هزینه خدمت‌های میزبانی اینترنت با اعتنا به امکاناتی که در مشت شما قرار می‌­گیرد، متغیر میباشد.
 
شایسته ترین موسسه ها هاستینگ اهل ایران
اشکال تارنما: استاتیک و داینامیک
پیش از هر چیز نیاز دارید که با گونه های وب سایت‌ها شناخت پیدا نمایید و هرمورد از خصوصیت‌های آن­‌ها را بهتر بشناسید تا بتوانید با اعتنا به نیازتان یک گزینش صحیح داشته باشید، پس با ما همپا باشید تا با گونه های آن‌­ها آشنا گردید.
 
وب سایت‌های استاتیک (اثبات)
وبسایت استاتیک یا این که پویا اینترنت‌سایتی میباشد دربرگیرنده پوشه‌هایی به طور کامل اثبات و غیرقابل تغییر‌و تحول که شما برای تغییر تحول محتوای وبسایت خویش نیاز به تغییر و تحول کدهای این فولدر‌ها دارید. پس هیچ پنل مدیریتی برای تغییر و تحول محتوای وبسایت خویش ندارید.

جاوا اسکریپت جزو ملزومات و یکی از زبان‌های طراحی سایت

 جاوا اسکریپت را نمی اقتدار جزو یک کدام از بدون نقص ترین لهجه‌های طراحی سایت در مشهد دانست بلکه یک کدام از گویش های اسکریپتی اصلی و تاثیر گذار در پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد. این گویش قسمت اساسی و بسیار بزرگی از پباده سازی صفحه های اینترنت را java script و Html و CSS تشکیل می دهند. این گویش را با گویش جاوا نباید مقایسه کرد.

 
چون گویش جاوا یک گویش نرم افزار نویسی بی نقص و تمامی چی مجموع میباشد. ولی java script یک گویش اسکریپت نویسی میباشد که در پباده سازی صفحه ها دیدنی و عکس العمل گرا اینترنت می تواند به عمل گرفته خواهد شد. با به کارگیری از این لهجه اسکریپتی می تواند از دید گرافیکی بر روی ساخت سایت فعالیت کرد.
 
همینطور برای در اختیار گرفتن کاراکترهای ورودی و اعتبار سنجی در ساخت سایت به عمل گرفته گردد. جاوا اسکریپت را می‌قدرت یک گویش یکسری وجهی دانست که میتواند از توابع، api ها المان‌های html در پباده سازی یک وبسایت خوشگل از آن به کار گرفت.
 
 
 
تکوین لهجه اسکریپتی جاوا
در اولِ به وجود داخل شدن گویش اسکریپتی جاوا اسکریپت از آن بیشتر در پباده سازی صفحه ها اینترنت و در سوی استفاده کننده به کار گیری می‌شد‌ه‌است ولی به گذر زمان مجال که بر توان‌های آن افزوده کشت اینک در سوی سرور به طور node.js استعمال میگردد.
 
امروزه حتی می‌قدرت در اپ‌های مانند مایکروسافت ورد و قابل انعطاف افزارهای pdf ردپای به کارگیری از لهجه اسکریپتی جاوا اسکریپت را دید.
 
یادگیری لهجه جاوا اسکریپت برای هر که میخواهد در ساخت سایت پیروز خواهد شد امری مایحتاج و ضروری میباشد چون این گویش اسکریپتی هم یادگیری‌اش سهل وآسان میباشد و هم این که کاربرد متعددی دارااست به حدی که قاب ورک هایی مانند بوت استریپ را با همین کدهای جاوا اسکریپت ساخت کرده‌اند که به کار گیری از این قاب ورک ها قادر است در پباده سازی و گسترش وبسایت سرعت و کیفیت را بالا غالب شود.
 
همینطور همانگونه که می دانید تک تک مرورگرهای اینترنت فعلا از این گویش اسکریپتی کاملا پشتیبانی می‌نمایند. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم که مسلماً این گویش را جزو شایسته ترین لهجه ساخت وب سایت در لحاظ بگیرید و در حالتی‌که با آن شناخت کافی ندارید مطلقاً آغاز به یادگیری آن فرمائید. گویش جاوا اسکریپت را نیز می‌اقتدار یکی‌از شایسته ترین گویش‌های ساخت سایت دانست که شناخت با آن برای یک طراح وبسایت ما یحتاج و ضروری میباشد.

وب سایت یا اپلیکیشن موبایل؟ کدام یک برای کسب و کارها مناسب‌ است؟

 برای اینکه که به پرسش وبسایت یا این که نرم افزار تلفن همراه؟ طراحی سایت در مشهد پاسخ کارشناسانه و دقیقی بدهیم نیاز داریم نخستین تفاوت‌ها و شباهت‌های فی مابین این دو را دریابیم.

مورد نیاز میباشد بدانیم هر دو این ابزار بر روی دستگاه‌های قابل حمل انجام میگردند؛ این دستگاه‌ها مشتمل بر اشکال گوشی، تبلت و امثال این‌ها می‌باشند.
یک وبسایت تلفن همراه؛ مانند سایت‌های بی آلایش برمبنای گویش html نوشته می شود و از یکسری شیت ساخته شده به گونه ای که به یکدیگر لینک و پیوند داده گردیده‌اند و از روش وب غالباً WIFI یا این که 4G قابل دسترس میباشند.
 نکته مهم تلفن همراه اینترنت‌ها با سایت‌های ساده در‌این میباشد که آنان برای صفحه ها کوچک‌خیس دستگاه‌های قابل حمل و تاچ اسکرین‌ها نیز پباده سازی گردیده‌اند و خویش را با آنها سازگار می‌نمایند که اصلاحا به آنان Responsive یا این که برخورد‌گرا گفته می گردد.
اینک به صورت فزاینده‌ای پباده سازی برخورد‌گرای صفحه ها اینترنت به استانداردی برای سایت‌ها تبدیل شد‌ه‌است و این صفحه های عکس العمل‌گرا می توانند به هر اندازه و مقیاسی از صفحه ها مانیتور دسکتاپی تا تبلت‌ها و موبایل‌های گوشی تغییر تحول سایز دهند. 
 
 
مثل تمامی تارنما‌ها صفحه های اینترنت سایتی برخورد‌گرا هم می تواند نوشته و داده ها تصویری یا این که ویدئویی را اکران دهند. آنان حتی میتوانند از قابلیت و امکان‌های موبایل مثل Click to Call (قابلیتی که با کلیک بر روی شماره تلفن مستقیما برگه شماره گیری گوشی با درج شماره کلیک گردیده گشوده میگردد و صرفا درانتظار تماس استفاده کننده میباشد) به کار گیری نمایند.
 از سوی دیگر نرم افزار‌ها در واقع قابل انعطاف‌افزارهایی می باشند که بایستی دانلود و بر روی موبایل شما نصب شوند درمقابل حالتی صفحه ها اینترنت به وسیله مرورگر گوشی رندر و اکران داده می گردند. 
یوزرها برای دسترسی به‌این قابل انعطاف افزارها می بایست به پورتال‌های معرفی گردیده مانند Apple’s App Store, Android Market, Blackberry App World یا این که مارکت‌های داخلی مراجعه نمایند و با اعتنا به سیستم ادله خویش برنامه لازم را دانلود ‌نمایند.
 یک نرم افزار ممکن میباشد داده ها خویش را از روش سرورهای آنلاین بر روی وب اخذ نماید صحیح مانند رفتاری که یک تارنما از خویش آرم میدهد یا این که حتی داده ها را دانلود کرده و به طور آفلاین و فارغ از نیاز به رابطه با وب در دست استفاده کننده قرار دهد.
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد