x تبلیغات
بهترین مرجع طراحی سایت در مشهد

برنامه نویسی وب چیست؟

 در حالتی‌که اعتنا کرده‌باشید نسبتاً جلد طراحی سایت در مشهد اکثر مجلات مشابه به هم میباشد. انگیزه این مورد این میباشد که احتمالا کلیه طراحان خبر نامه از پارامترهایی که در فروش و جلب حیث عموم تاثیر خواهد‌داشت، فهم قابل قبولی دارا‌هستند. آنان میدانند که مجلات در قفسه‌ها و دیدگان عموم معلق خواهند شد، بنابران اولی و مهم ترین چیزی که قادر است مشتری را برای پرداخت پول بابت خرید روزنامه راضی سازد ظواهر آن در کنار محتوای دیدنی میباشد. به همین استدلال ترکیبی از تیتر‌های خبری اساسی به یار عکس‌های جالب و گیرا را بروی جلد قرار خواهند بخشید و این دقیقا کاریست که طراحان فن‌ای تارنما نیز جاری ساختن می دهند.

 
عموم شیدا رسانه‌های رنگارنگ میباشند. مزایای استعمال از اینفوگرافیک برای تبلیغ‌کنندگان و بازاریابان تماماً آشکار و پر‌نور می باشند. اینفوگرافی مؤثرترین روش برای جابجایی پیام شما به مخاطبان میباشد. برخلاف متن‌ها نوشتاری که مستلزم به‌صرف فرصت و تمرکز می‌باشند تا به‌اعتنا موردبررسی قرار بگیرند تصاویر به‌آسانی در یک‌لحظه فهم و شعور میگردند. در سود در صورتیکه شما محتوای اینفوگرافی را برای تبلیغ گزینش نمایید، عموم آن را می بینند و آن ها را بیشتر به خاطر می‌سپارند و پیام آن تبلیغ نیز با گاز اخذ می شود.
 
 
 
اپلیکیشن نویسی اینترنت چه می باشد؟
در آغاز بایستی تفاوت در میان ساخت سایت و نرم‌افزار‌نویسی اینترنت را فهم کنیم. ساخت سایت (Web Design) به فرایندی می‌گویند که در آن طراح اینترنت‌، مبادرت به پباده سازی چیزهایی می‌نماید که استفاده کننده آن ها را در شیت مانیتور خویش میبیند. نرم‌افزار نویسی اینترنت (Web Development) مرتبط با آحاد آن پردازشی میباشد که پشت صحنه اجرا میگردد و استفاده کننده معمولی آنها‌را نمی‌تواند ببیند. تنی چند از کارهایی که اپلیکیشن‌نویسی اینترنت می تواند جاری ساختن دهد، عبارتند از:
 
•    اخذ نهایی مقاله‌ها یک تارنما از مقر داده یا این که دیتابیس و اکران آنان به مخاطب
•    ارزیابی و پردازش فرم هایی که یوزرها مالامال میکنند (مثل فرم ورود یا این که نام نویسی)
•    واردکردن اطلاعاتی به دیتابیس. مثلا زمانی شما یک لحاظ در یک وبسایت درج می کنید، آن لحاظ شما بوسیله نرم افزار نویسی سمت اینترنت، وارد مقر داده یا این که دیتابیس میشود
•    ذخیره داده ها مختلفی از شمارا در مرورگرتان (مثل اسم کاربری و واژه و کلمه عبور شما برای ورود های بعدی به به عبارتی تارنما)
 
همان گونه که برای ساخت وب سایت می توانیم از HTML5, CSS3, Javascript و… استعمال کنیم، اپ نویسی اینترنت را نیز گویش های بسیار متعددی قادر خواهیم بود اعمال دهیم . بعضی از این لهجه ها عبارتند از:
•    لهجه پی اچ پی – PHP
•    لهجه ای اس پی دات نت – ASP.NET
•    لهجه پایتون – Python
•    گویش روبی – Ruby
•    لهجه جاوا – Java
•    و …
 
برای اپ نویسی اینترنت نیز، شما به ۳ ابزار متعدد نیاز دارید که در پایین آنها را آورده‌ایم:
1.    یک قابل انعطاف افزاری که بتوانید کدهایتان را در آن بنویسید، مثل Notepad ویندوز (و یا این که قابل انعطاف افزارهای رشته‌‌ای خیس و توسعه یافته خیس)
2.    یک سرور یا این که مشابه ساز سرور که بتواند کدهای شمارا پردازش نماید (کدهایی مثل PHP برای جاری ساختن شدن نیاز به پردازش دارا هستند)
3.    یک مرورگر (Browser) که بتواند فیض‌ی پردازش کدها را به شما (یا این که استفاده کننده) آرم دهد. مثل گوگل کروم، فایرفاکس یا این که …
 
 
 
فیض گیری:
طراحی وب سایت علامت‌دهنده فن‌ای بودن سیستم یک بیزنس میباشد. در صورتی‌که یوزرها وصف محصول ها و سرویس ها شما‌را بشنوند ولی هنگام ورود به وبسایت با برنامه ای سابق و منویی آشفته روبرو شوند برای ادامه فعالیت اشتیاقی آرم نداده و در فیض از تارنما بیرون خواهندشد . به این ترتیب با وجود هزاران تبلیغی که کرده‌اید برندتان را فراموش خواهند‌کرد. البته پباده سازی چشمگیر و امروزی با افزودن ادویه seo، سایتی را ارائه خواهد‌اعطا کرد که‌این وبسایت حتی به وسیله حریف‌هایتان نیز کلیک میگردد.

بررسی طراحی سایت خبر گزاری دانشجو

 خبر گزاری دانشجو طراحی سایت در مشهد بوسیله عده ای از دانشجوها در سال 82 احداث شد و توانسته میباشد با ساخت و ساز دفتر ها در آحاد استان ها به نیکی عمل خویش را بسط داده و روز آپ دیت بر تعداد مخاطبین خویش اضافه کند. مثلا هدف ها این خبر گزاری می شود به پرداختن به مسائل دانشجوها و دانش کده و نیز پرداختن به مسائل اصلی مرزو بوم اشاره نمود. این خبر گزاری به طور کاملً جدا بوده و تعلق به دسته خاصی ندارد. همین مسئله به رویش این خبر گزاری بین قشرها متعدد و به خصوص دانشجو ها یاری متعددی نموده است. درین نوشته ی علمی به تحلیل ساخت وب سایت و منزلت این خبر گزاری در فضای مجازی خوا هیم پرداخت. با ما هم پا باشد.

 

درجه الکسا سایت خبر گزاری دانشجو یان در جمهوری اسلامی ایران 275 و درجه الکسا این خبر گزاری در عالم 13 هزار میباشد. با دقت به رویش تعداد دانشجو ها در یک سری سال اخیر و همینطور ارتقا یوزرها اینترنتی، این تارنما خبری رویش ترافیک بسیار نیکی داشته میباشد. از‌آنجا‌که محتوای این سایت تک زبانه بوده و طراحی وب آن نیز به طور ساکن و منحصربه‌فرد کشور ایران جاری ساختن گرفته، همگی بازدید کنندگان آن از کشور ایران هستند که‌این قضیه نشانه دهنده تمرکز بسیار خوب این وبسایت در جذب مخاطبین مطلوب میباشد.

 

نرخ پریدن سایت خبر گزاری دانشجوها با ارتقا 1 درصدی به 64 درصد میرسد که بسیار ناخوشایند بوده و همواره توصیه میشود نرخ پریدن در زیر ترین حد ممکن بماند. به صورت معدل یوزرها از 2 شیت از این تارنما بازدید می نمایند که‌این گزینه کاهش 5 درصدی داشته میباشد. یوزرها بیشتراز 2 دقیقه از وقت خویش را در‌این تارنما سپری می نمایند که‌این آیتم نیز با کاهش 9 درصدی مواجه گردیده‌است. ترافیک ورودی به تارنما از موتور های کاوش فاکتور اساسی دیگری میباشد که برای حضور برجسته خیس در فضای مجازی می بایست به آن اعتنا ویژه ای داشت. ترافیک ورودی از موتور های کاوش به‌این وبسایت با کاهش 10 درصدی به 11 درصد می‌رسد که برای اینترنت سایتی با این زمینه بسیار ناچیز به‌حساب می‌آید.

 

 

 

چک ساخت سایت خبر گزاری دانشجو ها

مانند دیگر وبسایت های خبر گزاری، این وبسایت نیز از پباده سازی مشابهی برخوردار‌است. منو گروه بندی ها در بالای شیت قرار گرفته که مهم‌ترین مجموعه بندی های سایت را اکران می‌دهد.

 

به مکان به کارگیری از اسلایدر، مهم ترین خبر در روز را با شکلی مختلف و با تاکید بر اساسی بودن آن به اکران گذارده اند.

 

بقیه بخش های وبسایت نیز با تیم بندی های متفاوت به بخش های مجزایی تقسیم شد‌ه‌است. خوشبختانه تصاویر مستعمل در ساخت سایت خبر گزاری دانشجو یان کیفیت عالی بوده و مطلوب میباشند.

 

در انتهای وبسایت قسمت مجزایی برای اکران تصاویر اصلی وجود دارااست که از پباده سازی بسیار زیبایی برخوردار میباشد.

 

در فوتر نیز گروه بندی های وب سایت قابل مشاهده می‌باشند و علاوه بر گروه بندی موضوعات وبسایت، گروه بندی استان ها نیز در دسترس میباشد.

در طراحی سایت اساتید دانشگاه امکانات خاص ارائه دهید

 قسمتی از تارنما را برای معرفی جدیدترین طراحی سایت در مشهد منابع درسی و مواقعی که معمولاً در امتحانات به آن رجوع و برگشت می‌کنید، در لحاظ بگیرید. دانشجو یان شما بی‌شک درپی منابع سوالهای امتحانی می باشند و از این نصیب استقبال خیر و خوبی خواهند نمود.

 
 
 
قابلیت مشورت تحصیلی را برای مخاطبین مهیا نمائید. در ساخت وب سایت اساتید دانش گاه می توانید به دو شکل آفلاین و آنلاین به دانشجو ها و مخاطبین مشورت دهید. در‌حالتی که مجال پاسخگویی به سوال های دانشجو ها را ندارید، میتوانید مقالاتی طبقه بندی گردیده را در مورد های هدایت تحصیلی و مشورت کردن، از جمله مشورت کردن کنکور یا این که گزینش فن، تنظیم فرمائید و به گذر زمان در وبسایت قرار دهید.
 
در ساخت وب سایت اساتید دانشکده قابلیت و امکان سوال و جواب را برای مخاطبین مهیا فرمائید. میتوانید جواب سوال ها را از روش نشانی اینترنتی و یا این که درون خویش سایت برای آنها ارسال فرمائید. بدین ترتیب رابطه مجاورت تری با دانشجو یان برقرار خواهید نمود.
 
در ساخت وب سایت اساتید دانش کده تجهیزات خاص ارائه دهید
می‌توانید بعضی امکان های ویژه را به وبسایت خویش اضافه نمائید تا از این شیوه بتوانید درجه بالاتری دربین رقبا داشته باشید. تحت عنوان مثال می توانید بخشی را تحت عنوان یادگرفتن مجازی در لحاظ بگیرید. برگزاری کلاس های آموزشی میتواند یا این که در سوی کامل شدن مواقعی درس دادن گردیده رمز کلاس ها باشد و یا این که در مجموع تحت عنوان یک زمان منقطع برای فراگیری اشخاص در حیث گرفته گردد. یادگرفتن های مجازی می توانند به طور فیلم های آموزشی و جزوه های یاری درسی تعریف و تمجید گردد. این فرمان را بستگی به تخصص و فن شما داراست. برگزاری کارخانه های مجازی یک روزه نیز میتواند تعیین خیر باشد.

طراحی سایت صنعتی دروازه ای به دنیای صنعت

 ساخت وب سایت صنعتی دروازه طراحی سایت در مشهد در بین دنیای صنعت و وب میباشد. امروزه وب در همگی حوزه ها ورود پیدا کرده و همین باعث توسعه بخش اعظمی از تجارت ها و ارتقا علم مخاطبان گردیده‌است. ورود به حوزه صنعت از روش ساخت وب سایت صنعتی قابلیت و امکان پذیر میباشد. معرفی یک واحد صنعتی و عمل ها و خدماتی که بوسیله آن به اشخاص و سازمان ها ارائه میشود یکی‌از هدف ها مهم در ساخت وب سایت صنعتی به حساب می آید. ساخت وب سایت صنعتی را می قدرت برای یک کمپانی که در حوزه صنعت فعالیت دارد و یا این که برای معرفی سرویس ها یک کارگاه صنعتی گزینه استعمال قرار اعطا کرد.

 
دست اندرکاران توفیق در طراحی وب صنعتی
جابجایی یک واحد صنعتی از صورت سنتی آن به وضعیت نوین و امروزی با طراحی وب صنعتی قابلیت پذیر میباشد البته آن چه که حائز اهمیت بالایی میباشد دقت به نکات کلیدی هرچند کوچک برای توفیق پروژه طراحی وب صنعتی میباشد. ساخت وب سایت صنعتی راهی میباشد که دسته شما‌را به مشتریان معرفی کرده و در واقع ویترین عمل شما به حساب می آید. اکران درست فرایند ایفا عمل ها در کارگاه و سازمان مربوطه تحت عنوان یکی‌از قسمت های اصلی ساخت سایت صنعتی قادر است موجب جلب اعتقادوباور خیال مشتریان خواهد شد. درین قسمت آن چه که میتواند موجب توفیق پروژه ساخت وب سایت صنعتی خواهد شد اعتنا ویژه به گرافیک تارنما و پباده سازی مخصوص آن میباشد. این عمل می بایست به طوری دیدنی صورت پذیرد که علاوه بر زیبایی های گرافیکی برای به کارگیری یوزرها مطلوب باشد. وبسایت هایی که پباده سازی های غامض و تو در تو دارا‌هستند میتوانند موجب خستگی یوزرها شوند. برهان دیگری که موجب توفیق طراحی وب سایت صنعتی می‌گردد مدیر درست تارنما میباشد. داشتن یک سایت بودن طرح ریزی برای آپ تو دیت کردن داده ها و چک ایده ها مخاطبان پروژه ای باخت خورده به حساب آورده می شود. به معنای دیگر می بایست غرض از ساخت سایت در دسترس بودن میباشد و عدم تحقق این زمینه یوزرها را دلسرد خواهد نمود.

چگونه یک سایت تجارت الکترونیک را برای افزایش فروش طراحی کنیم؟

 یوزرها ماجراجو :

در حالتی که جزو این مجموعه طراحی سایت در مشهد از یوزرها نباشید بی‌شک مثال ی آن را تا به حاال چشم اید. این نوع اشخاص ترجیح می‌دهند یک عصر بی نقص را برای خرید یک متاع صرف نمایند و از خریدشان مطمئن شوند. برای آن ها تجربه ی خرید از فیض ی آخرین خرید اهمیت بالاتری دارااست. رمز جذب این مجموعه از یوزرها این میباشد که با به کارگیری از جلوه های بصری دیدنی و توصیه های خرید شگفت انگیز؛ آنان را جذب فرمائید.
 
 
یوزرها سختگیر :
این گروه از یوزرها معمولا رغبت متعددی به خرید اینترنتی ندارند، با تکنولوژی های روز بیگانه خیس می باشند و برای خرید نیاز به موعظه بیشتری دارا‌هستند. یکی‌از وسیع ترین نگرانی اینگونه کسانی مساله امنیت و حریم سری میباشد. به همین خیال و خاطر با ارائه ی خدماتی بی سابقه به آن ها می‌توانید به راحتی نظرشان را جلب نمائید. زیرا در خرید اینترنتی مشتریان نمی توانند فرآورده را به صورت فیزیکی لمس نمایند، با ضمانت برگشت جنس در شکل عدم رضایت میتوانید متکی بودن این مجموعه از یوزرها به خویش را ارتقا دهید.
 
 
اکران تولیدات
 
مهم‌ترین وظیفه ی مالک وب سایت بیزنس الکترونیکی این میباشد که مشتری را به خرید تولید ها وب سایت ترغیب نماید. با ارائه ی توضیحات مربوط به فرآورده به مشتریان می‌توانید متکی بودن آنان را بیشتر جلب کرده و احتمال خرید را ارتقا دهید. توضیحات و اطلاعاتی که به مشتریان برای تصمیم گیری امداد می نماید در قالب چندین تیم معرفی میشوند که در پایین به آنان میپردازیم :
 
عکس : آدم ها به صورت ناخوداگاه جذب تصاویر می‌شوند و به همین انگیزه به کار گیری ی مطلوب از عکس می‌تواند تاثیرات فوق العاده ای را برای وب سایت شما به همدم داشته باشد. فارغ از اعتنا به چگونگی اکران کالا، بایستی مطمئن گردید که تمرکز اساسی عکس به روی فرآورده متبوع میباشد. نکته ی اساسی دیگر این میباشد که قابلیت و امکان اکران عکس با بقیه بزرگتر را به یوزرها بدهید تا بتوانند عکس کالا را با وضوح فراتر مشاهده نمایند.

به عنوان یک طراح ، شکست بخش ضرروی موفقیت است

همگی ما به طریقی ، یکبار یا این که به دفعات زیاد ناکامی خورده ایم، طراحی سایت در مشهد شما در اکنون عمل بر روی یک پروژه می باشید و اساسی وجود ندارد که برای ایفا یک پروژه چقدر کوشش می‌کنید . در هر شکل شما نمی توانید آن فعالیت را به صدق اجرا دهید . خوب بارها این مورد برای کلیه ما پیش آمده میباشد . رنگ ها خطا تعیین گردیده اند ، نوع ها انتخابی نامناسب بوده اند ، یا این که مخلوط کلی زشت گردیده بود . این نمونه ها صرفا مقدار یه خرده از اتفاقاهای بوده که مطلقا برای شما افتاده و شما آن را تحت عنوان ناکامی به اکانت آورده اید . اما کلیه ، بعضی وقتها شغل های لوکسی در درون پوشه های خویش که در درایوهای کامپیوتری مخفی کرده  ، دارا‌هستند که دیده هیچ کسی به آنان نیفتاده میباشد . 
 
ولی چه اتفاقی میتفد وقتی که شما یک پروژه دارید و به مشتری خویش گفته اید که آن پروژه را تا ساعت 8 صبح به ایفا می‌رسانید ، ولی ساعت الان ساعت 3 صبح میباشد و شما چیز ، مطلوب و معقولی برای ارائه به مشتری ندارید . در صورتی در‌این فعالیت شما باخت بخورید این بدین مضمون‌ میباشد که شما برای مدام یک پباده سازی ناکامی خورده میباشید ؟ یا این که منش دیگری را برای جداگانه کردن این شم دوری ناپذیر از خویش پیدا می کنید . دستکم برای یکبار هم که گردیده معاش با اعتماد‌به‌نفس را آزمون فرمایید ! بنظرتان چیز خوبیه ، درسته ؟ بیاید این مورد را ارزیابی کنیم !
 
فراهم برای باخت
 
شما مسلما این پاراگراف را شنیده اید که " باخت یک قسمت ضروری برای توفیق میباشد " . این تماما صراحت دارد . البته در نمایش اینجانب در صدر ، هنگامی که ساعت 3 صبح بی اختیار در اکنون ناله برای به اجرا نرساندن فعالیت خویش میباشید . فک نکنم تکرار این گزاره برای خودتان ، حالتان را بهتر نماید . 
 
کلید مهم ، اطمینان این پاراگراف میباشد که باخت یک قسمت ضروری برای توفیق میباشد ، اطمینان به‌این مفهوم که وقتی که شما در تنگنا ، رنج عمل می‌باشید با تکرار این پاراگراف بتوانید به خویش شوکی وارد نمایید و با همت بیشتری عمل خویش را ادامه دهید . ذهن خودتان را با تمرین های متفاوت هر روز ایده پرداز نگه دارید . بلاخره هنگامی که کارتان با باخت مواجه می گردد چیزعجیب و خیلی آزار دهنده ای برای شما رخداد نمی افتد و شما می‌دانید که می بایست برای توفیق بدونه معطلی مجدد همت فرمایید .

بخش های اصلی در ساختار URL چیست؟

 هر URL دارنده سه نصیب مهم میباشد. طراحی سایت در مشهد بدین نشانی اینترنت در وبسایت فراتک توجه فرمایید:

 
https://www.pishfarza.com/مقاله‌ها
 
در پی به نظارت قسمت های مهم یک URL (به عنوان مثال نشانی فوق) می‌پردازیم:
 
1. پروتکل:
این قسمت نحوه رابطه برقرار کردن بین مرورگر و سرور را گزینش می نماید. پروتکل ضوابط و ضوابط مربوط به رفع اشتباهات، امنیت، Syntax و ... را معلوم می نماید. بعضا از پروتکل ها عبارتند از HTTP، HTTPS، FTP، Mailto و Telnet. در نشانی گزینه آنالیز ما پروتکل نماد دهنده رویه HTTPS است.
 
2. دامنه:
دامنه در واقع به عبارتی نشانی IP میباشد که در هر URL متبوع میباشد. این نصیب نشانی مقصد کلی مخاطب را نماد می‌دهد. دامنه ها به وسیله سیستم DNS (که مخفف عبارت Domain Name System میباشد.) به روی یک نشانی IP قرار میگیرند. هر مرورگر برای دستیابی به IP متبوع استفاده کننده از یک جستجو گر DNS سود می‌جویند. در‌این نمونه www.faratechdp.com اسم دامنه سایت کمپانی فراتک است.
 
3. دامنه سطح بالا:
دنیای اینترنت برای مجموعه بندی تارنما ها از دامنه سطح بالا (Top-Level domain) به کارگیری می نماید. مثلا gov. برای وب سایت های دولتی به فعالیت می رود. وبسایت های آموزشی از edu. در تارنما های آموزشی گزینه استعمال قرار می‌گیرد. TLDهایی همانند com. و ir. (منحصر سایت های جمهوری اسلامی ایران) نیز تارنما های همگانی را گروه بندی می نمایند. همان گونه که میبینید نشانی متبوع ما در حوزه وبسایت های همگانی با .com قرار میگیرد.
 
URL میتواند قسمت های فرعی دیگری داشته باشد که برای نشانی دهی فولدر ها و منابع متفاوت باطن سرور آیتم استعمال قرار می‌گیرند. Subdomain یکی این مناطق میباشد. برخی تارنما قسمت های مختلفی دارا هستند که آن‌ها‌را به یاری subdomain از یکدیگر غیر وابسته میسازند. در نشانی en.example.com عبارت en نشانه از ساب دامین داشتن وب سایت میباشد و ذیل گروه دامنه مهم قرار میگیرد.
 
در نمونه ما انتهای اسم نشانی اینترنت عبارت /مقاله ها قرار گرفته میباشد که به آن نشانی داخلی می‌گویند. نشانی های داخلی همانگونه که از نامشان پیداست نشانه از وجود صفحه های و پوشه های درونی یک وب سایت دارا‌هستند و مخاطب را به سوی آنان هدایت می نمایند.
 
پارامترها نیز میتوانند استفاده کننده را برای غربال کردن درخواست هایش امداد کنند و بعداز نماد پرسش ؟ قرار می‌گیرند. پارامترها اکثر زمان ها به دلیل اکران محتوای پویا و داینامیک تارنما به عمل گرفته میشوند. از آن‌ها می قدرت برای غربال لیست های تر و تمیز گردیده و یا این که شیت بندی محتوا (به عنوان مثالً ?page=1) به کار گرفت. بدین نشانی اعتنا فرمایید:
 
https://www.example.com/shirts/t-shirts?color=red&size=medium
 
پارامترهای مو جود در URL فوق مشتمل بر color=red و size=medium میباشد. این پارامترها نشانه میدهد برگه متبوع که احتمالا دارنده محصولی همانند بلیز میباشد، مبتنی بر رنگ قرمز‌رنگ و سایز میانگین غربال شد‌ه‌است.
 
برخی از URLها ممکن میباشد دارنده هشتگ باشند که در‌پی آنها نوشته‌ای می آید و به یک تکه از کاغذ اشاره می‌نمایند. هشتگ ها در URL بدین قابلیت را میدهند تا به نصیب‌های متفاوت یک ورقه، به عنوان مثالً محتوای درون یک جدول، پیوند دهی کنیم. وب سایت ویکی پدیا اکثر اوقات از این خصوصیت در صفحاتش به کارگیری می نماید.
 
https://en.wikipedia.org/wiki/URL#History

ویژگی های استفاده از پایتون در طراحی سایت

خیلی از کسب وکار ها و شرکت ها طراحی وب سایت ترجیح می دهند طراحی سایت در مشهد از وردپرس برای ساخت وب سایت خویش به کار گیری نمایند. هیچ کس منکر خصوصیات و اقتدار سیستم مدیر محتوای وردپرس در طراحی وب سایت نمی تواند باشد البته …
 
آحاد طراحان سایتی که اینجانب با آنها واکنش داشته ام بر دو اختلال والا وردپرس رخداد لحاظ دارا هستند:
 
۱) سنگین بودن وردپرس و پلاگین های آن
 
۲) عدم بضاعت وردپرس در مدیر وب سایت ها و پروژه های تبارک
 
 
 
حتما طراحی وب سایت با به کارگیری از سیستم های مدیر محتوا گوناگون میتواند این نقص‌ را به صورت کلی از فی مابین چیره شود، پایتون درین مسیر با در چنگ گذاشتن ماژول های متعدد میتواند وب سایت شما‌را در رقابت با ماهر ها پیشتاز نماید.
 
با استعمال از گویش پایتون تارنما شما به صورت به طور کامل استاندارد پباده سازی گردیده و می‌تواند در هر مقیاسی اطلاعات را تجزبه و بررسی نماید. یک کدام از دیگر از خصوصیت های ساخت وب سایت با پایتون بضاعت و توان در اختیار گرفتن و مدیر یوزرها در هنگام بسط تارنما است.
 
در‌صورتی‌که از امنیت بالا و همینطور مدل بودن وب سایت های کد نویسی بگذریم، شایسته ترین خصوصیت به کارگیری از پایتون، بازبودن دست طراح و توسعه و گسترش دهنده برای تولید تجهیزات، فیچر های گوناگون و همینطور پنل های مدیریتی بر روی وب سایت هست.
غیروابسته از تک تک مفاد فوق پایتون از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هست و شما به راحتی می توانید الگوهای لازم خویش را دنبال کرده و یا این که در آن تغییر‌و تحول ساخت و ساز فرمائید.
 
یادگیری گویش پایتون برای ساخت وب سایت!
خیلی از اشخاص برای ساخت سایت خویش آن را برون سپاری کرده و این وظیفه را به شرکت ها طراحی وب سایت محول می‌نمایند، گرچه موسسات نیکی دراین باره سرگرم کار میباشند ولی این عمل دو نقص‌ بسیار بلندمرتبه دارااست:
 
۱ـ عدم وجود روءیت کرد seo در پباده سازی اکثر تارنما ها
این گزینه موجب بالا رفتن مخارج شما در فرایند بعدی گردد، به این دلیل‌که تارنما سوای بهینه سازی معنایی ندارد و وبسایت با پباده سازی ضعیف مخصوصا در حوزه های رقابتی بسیار طاقت فرسا بهینه سازی شود.
 
۲ـ متعلق بودن شما به کمپانی ساخت وب سایت برای انجام تغییرات و نادر و افزودن خصوصیت های مدنظر
 
برای همین به شما پیشنهاد می‌گردد این قسمت از فعالیت خویش را به باطن دسته خویش منتقل نمائید.
 
ما در آکادمی آمانج (کانون ایجاد اشتغال دانش گاه طهران) با فراگیری های توسعه یافته و جامع خویش در حوزه های نظیر طراحی وب سایت صفر تا صد و یادگرفتن مقدماتی و توسعه یافته گویش نرم افزار نویسی پایتون به طور حضوری و غیر حضوری سعی در مرتفع ساختن این اصلی داشته ایم.
 
عده بندی
پایتون گویش اپلیکیشن نویسی بسیار بی آلایش ای بوده و قواعد نوشتاری آن بسیار به لهجه انگلیسی شباهت دارااست. این آسانی در عین اقتدار بالای پایتون آن را به یک ابزار مطلوب برای عملی کردن پروژه ها و همینطور طراحی وب سایت بدل نموده است. همین مسئله موجب میگردد هرکسی که وارد قسمت ساخت سایت شما بشود به راحتی این کدها را فرا گرفته و تغییرات متبوع شمارا بر آن انجام نماید.
 
این مزایای فوق العاده، هزینه حفظ و ساخت وب سایت با پایتون را نسبت به مابقی سیستم های مدیر محتوا و لهجه های اپ نویسی پاره ای بیشتر نموده است. پس به شما سفارش میشود در صورتی‌که ایده و طرح بزرگی دارید یا این که نرم افزار بلند مدتی برای تارنما خویش در حیث دارااست از آن به کار گیری فرمایید.

هاست و دامنه و تاثیر در طراحی سایت

اولی چیزی که برای پباده سازی یک وب سایت طراحی سایت در مشهد فروشگاهی به آن نیاز دارید، هاست و دامنه میباشد. هاست به عبارتی فضایی میباشد که میخواهید تارنما خویش را در آن میزبانی نمایید؛ در واقع هاست را می قدرت نوعی دور و بر برای میزبانی فایلها و ساخت‌و‌ساز رابطه یوزرها اینترنتی با وبسایت در حیث گرفت. معمولاً هاست را بر پایه ی وسعت فولدر ها می بایست تهیه و تنظیم فرمایید که در شرایطی‌که تعداد تولیدات و تصاویر وب سایت شما زیاد میباشد، می بایست هاست بیشتری تنظیم نمائید ولی در‌صورتی‌که فروشگاه آنلاین شما جدید احداث میباشد، میتوانید با کمتر از 5 گیگ هاست استارت فرمایید. ما یحتاج میباشد بدانید که هاست به راحتی قابل ارتقا میباشد و برای ارتقاء وسعت یا این که پهنای باند آن، صرفا کافی میباشد هزینه آن را پرداخت نمایید تا هاستینگ شما آن را در کمتر از یک دقیقه ارتقا دهد.
 
قضیه اصلی دیگر هنگام فعال سازی فروشگاه آنلاین، دامنه میباشد! دامنه ها پسوند های مختلفی دارا هستند و هرکدام از آنان، هزینه خاص خویش را از شما اخذ می نمایند. اینک ارزان ترین دامنه IR میباشد . همینطور دامنه دات کام دوستداشتنی ترین دامنه فی مابین یوزرها میباشد که با اعتنا به وضعیت ارزی، مبلغ تصویب و تمدید آن متغیر میباشد. سفارش می‌کنیم در حالتی‌که دامنه IR و COM برای اسم فروشگاه آنلاین شما قابل تصویب میباشد، هر دوی آنها‌را تصویب نمایید تا در آینده با ایراد مواجه نشوید.
 
 
 
·         نوع سیستم رئیس فروشگاه آنلاین
فاکتور دوم که تاثیر متعددی در هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی دارااست، تعیین نوع سیستم رئیس میباشد. شما می‌توانید از سیستم رئیس منحصر یا این که فراهم به کار گیری فرمایید که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خویش را دارا‌هستند. در وضعیت کلی 3 نوع سیستم رئیس فروشگاه آنلاین در دسترس شما میباشد که می‌توانید با به کار گیری از آن فروشگاه آنلاین خویش را فعال سازی فرمایید:

آموزش راهکارهای تامین امنیت سایت

 تامین نمودن امنیت سایت به کارداران زیادی طراحی سایت در مشهد متعلق میباشد. بخشی از امنیت وبسایت به ساختار مربوط گردیده و بخشی از آن نیز به جاری ساختن دستور کار ها و جاری ساختن دادن اقدامات امنیتی بر می‌گردد. روزمره هزاران وب سایت در سطح اینترنت آیتم حمله قرار می‌گیرند که در شکل عدم وجود امنیت، به راحتی گزینه نفوذ قرار می‌گیرند. به همین جهت درین مقاله در زمینه‌ی راهکارهای تامین امنیت تارنما حرف خوا هیم کرد تا با مطالعه آن بدانید که چه گونه می‌توانید تارنما خویش را امن فرمایید.

 
شاخص های کلی امنیت وبسایت
در مشاجره مرتبط با امنیت وب سایت می اقتدار شاخص های را تیتر نمود:
 
1.     امنیت کانال سرور و مفاد مرتبط با میزبانی وبسایت
 
2.     امنیت دامنه وب سایت (در اختیار گرفتن پنل و رجیسترار)
 
3.     امنیت هسته سیستم مدیر محتوا - CMS Securiy
 
4.     اقدامات امنیتی در سمت و سوی نگهداری و بهبود موقعیت امنیتی وب سایت
 
5.     رعایت دستور کار های امنیتی در هنگام فعالیت با وبسایت
 
امنیت کلی سرور صاحبخانه وب سایت
در هنگام راه‌اندازی وب سایت و به صورت کلی مباحث مرتبط با میزبانی بایستی توجه و وسواس بیشتری به خرج دهید. موضوعی که تماما مشخص و معلوم میباشد این میباشد که بایستی امنیت زیرساخت برای وب سایت تامین خواهد شد. برای اینکه بتوانید زیرساخت مطلوبی برای تارنما خویش به نظر میزبانی داشته باشید توصیه می‌کنیم به مورد ها ذیل اعتنا کنید:
 
خرید هاست از شرکتهای میزبانی دارای اعتبار و باتجربه
وجود محدودیت های امنیتی برای دسترسی به در اختیار گرفتن پنل هاست و منطقه کاربری
قابلیت دسترسی کدگذاری گردیده به پنل هاست به واسطه پروتکل https
فایده گیری از سیستم استدلال، قابل انعطاف افزارها و ابزارهای رسمی و مطمئن برای سرور صاحبخانه
وجود ابزارهای شناسایی ویروس، بدافزار، اسپم و …
تامین امنیت دامنه تارنما
هنگامی که دامنه را تصویب می‌کنیم باید بدین مسئله دقت داشته باشیم که ممکن میباشد در اختیار گرفتن پنل دامنه گزینه نفوذ قرار گرفته و تارنما بصورت کلی یا این که جزئی از دسترس ما بیرون گردد! برهمین اساس و به خواسته پرهیز از به وجود وارد شدن اینگونه مشکلاتی برای تارنما، توصیه میکنیم به موردها اصلی و اصلی ذیل اعتنا داشته باشید:
 
تصویب دامنه به واسطه موسسه ها دارای اعتبار و باتجربه
اجرا محدودیت برای دامنه و پنل مدیریتی آن نظیر قفل کردن جابجایی، فعال کردن ورود دو مرحله ای و …
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد